Reklama

YouTube testuje bezplatnú streamovaciu službu financovanú cez reklamy

Zdroj | NordWood Themes
Michal Sobek
Zdroj | NordWood Themes
Zdroj | NordWood Themes

Zdá sa, že medzi streamovacie platformy sa chystá nový hráč. Služba YouTube, vlastnená Googlom, údajne testuje vlastnú streamovaciu sieť. Bude bezplatná, ale daň za to budú reklamy. Má šancu uspieť medzi širokou konkurenciou?

YouTube oznámil, že v rámci testovania produktu predstavuje bezplatné kanály s reklamami, pretože spoločnosť rozširuje svoju platformu videa. Nové centrum, známe ako FAST, by vytvorilo konkurenciu pre iných hráčov v odvetví ako Roku, Pluto TV a Tubi.

FAST predstaví až 100 titulov v mobilných zariadeniach YouTube, webových prehliadačoch a aplikácii YouTube v smart televízoroch. Platforma prvýkrát spustila svoje bezplatné, reklamami podporované centrum so zameraním na televízne programy v marci minulého roka. Vtedy sa spojila s Disney Media & Entertainment Distribution, Warner Bros., Paramount Pictures, Lionsgate a ďalšími.

Obsah pokračuje pod reklamou
Zdroj | unsplash/Pinho

V decembri 2021 sa službe YouTube podarilo osloviť 135 miliónov ľudí v USA pre svoje televízne služby a predstavila celé série televíznych relácií, vrátane takmer 4 000 epizód seriálov ako Hell’s Kitchen, Andromeda, Heartland a ďalších. Spoločnosť tiež uviedla, že predstavila viac ako 1 500 filmov dostupných vo vysokom rozlíšení s 5.1 priestorovým zvukom.

Hovorca YouTube povedal, že je to jediné miesto, kde môžu diváci nájsť všetko, čo chcú a stále hľadajú nové spôsoby, ako jednoduchšie poskytnúť divákom obsah. Momentálne spúšťajú malý experiment, ktorý umožňuje divákom sledovať bezplatné kanály s reklamami spolu so širokou škálou obsahu.

Pozrite si

Poznáme kompletný dizajn série Galaxy S23. Samsung si nedal pozor na úniky

YouTube hovorí, že sa bude zaoberať ďalším obsahom od tradičných filmov a televíznych relácií. Ako sa YouTube rozvetvil do streamovacej služby, prekonal iné platformy. Správa ukázala, že YouTube porazil Netflix už tretí mesiac po sebe a získal 8,8 % sledovanosti.

Služba YouTube uviedla, že jej hlavným cieľom je osloviť záujmy divákov a naďalej im bude poskytovať konkurencieschopný obsah, ktorý bude zodpovedať televíznym a filmovým možnostiam.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.