Renault
Elektromobilita sa netýka len osobných aút, ale aj dodávok. Svoje o tom vie Renault, ktorý nedávno predstavil hneď tri nové modely – Renault Estafette, Trafic a Goelette. Každá z nich má pohon predných kolies a využíva softvérové prostredie Google. Elektrický pohon je založený na novo vyvinutej 800 V skateboardovej architektúre.
Ďalšia spoločnosť, ktorá verila vodíkovému pohonu končí. Ide o dcérsku spoločnosť Renaultu, Hyviu, ktorá dostala odklad výkonu. Obchodný súd vo Versaille jej dal niekoľko týždňov navyše na to, aby prešla konkurzným konaním a našla kupca. To sa však nezdá reálne. Renault sa však zrejme o vodíku naučil dostatočne na to, aby dával prednosť elektrickému pohonu, čo potvrdzujú nedávno predstavené tri modely dodávok.
Rodinným minivanom pohľady strhávať nebudete, ale kúpa vozidla je predsa o čo najväčšom využití a nie kráse. Všestranný Renault Kangoo je teraz pripravený osloviť širokú verejnosť. Stal sa vozidlom ideálnym s veľkým batožinovým priestorom pre rodiny s deťmi. Ako sa nám jazdilo na Renault Kangoo?
TopPáči sa vám nový plug-in hybridný Renault Rafale E-Tech 4×4 300 k? Tak máme pre vás skvelú správu, môžete si ho dopriať už od 49 900 € (výbava Esprit Alpine), navyše aktuálne prebieha akcia, kde môžete nový Renault Rafale získať s EcoBonusom až do výšky 4 800 €. Pozrite si TOP 3 vychytávky unikátneho plug-in hybridu.
TopRenault má odpoveď pre všetkých, ktorí chcú moderné, štýlové, športové SUV kupé s pohonom kombinujúcim výhody klasickej motorizácie a elektromobilu. Plug-in hybridný Renault Rafale E-Tech 4×4 300 k totiž ponúkne výkon 300 koní, dojazd na elektrinu až na úrovni 105 kilometrov a množstvo skvelých vychytávok. Toto sú TOP 3 vychytávky, ktoré nás zaujali!
Aký je Renault Captur po facelifte – lepší, alebo len krajší? Jazdili sme na hybridnej verzii E-TECH full hybrid 145 Esprit Alpine. Pri jazdách po Slovensku nás rýchlo presvedčil o výhode kombinácie spaľovacieho motora a elektromotora, jednoznačne sa to premietlo na lepšej spotrebe paliva.