Necelý mesiac po začatí sériovej výroby nových polopevných batérií sprístupnilo NIO technológiu na testovanie, čiže ešte pred úplným spustením oficiálnych operácií. Podľa NIO budú polotuhé batérie s kapacitou 150 kWh dostupné na výmenných staniciach v Číne od 1. do 31. mája, čo verejnosti poskytne prvú príležitosť otestovať technológiu energeticky náročných batérií. Spoločnosť už investovala veľa času a peňazí na vývoj a používanie ďalších súvisiacich technológií, spomenúť môžeme stanice na výmenu batérií a vlastné značkové smartfóny.
NIO
NIO s pomocou partnera WeLion začalo sériovú výrobu svojich 150 kWh polotuhých batérií. Keďže výroba prebieha v Číne, očakáva sa, že už v tomto štvrťroku uvidíme bezpečnejšie a energeticky hustejšie články poháňajúce elektrické vozidlá značky NIO.
CEO NIO, William Li, potvrdil názov najnovšej podznačky, ONVO. Táto lacnejšia značka cieli na rodinne orientovaných kupujúcich v porovnaní s luxusným trhom vyššej kategórie, ktorému sa NIO venuje. Predtým bol ONVO mnohými médiami označovaný ako „ALPS“, Li si koncom minulého roka nechal ochrannú známku ONVO a oficiálne to potvrdil tento týždeň. Jeho prvé auto s kódovým označením L60 bude konkurovať Tesle Model Y a ďalších konkurentov. V Číne sa ONVO bude volať Ledao.
NIO potvrdilo, že jej nadchádzajúca podznačka sa bude volať Onvo. Elektromobily Onvo budú navrhnuté a určená motoristom s rodinami, vozidlá sa majú pohybovať v cenovo rozpätí 27 800 až 41 700 $. Na trh má údajne prísť už v 2Q 2024. Doterajšie pokrytie nových podznačiek NIO sa skladalo z kódových mien: Alps a Firefly. Cenovo dostupnejšia má byť Firely, v Číne a Európe bude uvedená na trh v roku 2025.