Telekom predstavil vylepšenú verziu svojej bezplatnej mobilnej aplikácie, ktorú si doteraz aktivovalo podľa operátora viac ako 130 000 zákazníkov. Pridal aj nové funkcie vrátane podrobného výpisu.
Nová verzia aplikácie prináša nové funkcie, pomocou ktorých sa môžete priamo cez smartfón informovať o svojej aktuálnej spotrebe a využívať nové služby – podrobný výpis volaní, platbu faktúry a dobitie kreditu priamo cez smartfón a rodičovské služby. Novinkou je aj aktuálna kalkulačka nedávno predstaveného produktového portfólia Chytrej ponuky.
Odteaz môžete okrem prezerania svojej fakturačnej histórie aj platiť faktúry priamo z mobilu. Môžete tak vyriešiť aj nedostatok kreditu na Easy karte – prostredníctvom aplikácie je možné dobiť ju cez platobnú kartu alebo paušál v sume od 7 do 50 €. Každý zákazník, ktorý má aktivovanú službu Podrobný výpis v elektronickej forme, si ho môže po novom prezerať aj v mobilnej aplikácii. Pre pohodlné prezeranie výpisu v mobilnom rozhraní nechýba vyhľadávanie podľa telefónneho čísla a filter. Ten umožňuje prezeranie podrobného výpisu podľa volaní alebo typu prevádzky ako sú napríklad dátové prenosy, hovory či SMS.
Ak máte aktivované rodičovské služby, aplikácia automaticky načíta spravované Easy karty a umožní vám okamžite zistiť stav kreditu dieťaťa aj dobiť mu ho z paušálu alebo z platobnej karty. Novú aplikáciu si môžete stiahnuť z Google Play alebo iTunes Store (aplikácia ešte čaká na schválenie), kde je možné aktualizovať aj pôvodnú verziu.
Foto | Telekom