Reklama

Telekom chce podporiť vzájomný rešpekt na internete, aj pomocou Elfov

Stanislav Vinc

Operátor Telekom najnovšou kampaňou poukazuje na ďalší spoločenský aspekt, ktorý je úzko spätý s telekomunikačnými technológiami. Novou kampaňou chce spoločnosť vyzvať k vyššej miere rešpektu na internete, ale aj v spoločnosti.

V úvode kampaň podporí šesť slovenských osobností, ktoré reprezentujú šesť vybraných tém. Tému tolerancie reprezentuje herec Victor Ibara, prijatie tatérka Ivana Beláková, lásku k blížnemu emeritný bisku Róbert Bezák, ohľaduplnosť influencer a standup komik Bekim Aziri, slušnosť komička Simona Salátová a úctu dôchodkyňa a influencerka Blue Grandma.

Úspešné značky majú príbehy. Telekom je jedenástou značkou s najvyššou hodnotou na svete a jednou z vedúcich značiek na Slovensku, no nechceme byť vnímaný iba ako inovátor a operátor s kvalitnou sieťou a službami. Veríme, že je rovnako dôležité uvádzať, že nám záleží na tom, kto sme, aké sú naše hodnoty a na prostredí, v ktorom podnikáme. V aktuálne turbulentných časoch sme chceli vyslať jasný odkaz, že REŠPEKT je to, čo potrebujeme ako spoločnosť a je to jedna z našich základných hodnôt i našich zamestnancov. Zároveň dúfame, že to môže byť jeden z dôvodov, prečo by sme mohli byť prvou voľbou slovenských zákazníkov. Nemá to byť iba jednorazová kampaň, ale platforma, prísľub a náš príspevok k väčšej miere rešpektu v spoločnosti,“ uviedol Mladen Mitič, riaditeľ B2C segmentu Slovak Telekom.

Obsah pokračuje pod reklamou

Šestica osobností spája téma rešpektu naprieč širokým vekovým spektrom či koreňmi. Napríklad Blue Grandma, 87-ročná pani Karolína, svojím pôsobením na instagrame ukazuje, že aj seniori využívajú nové technológie a zdieľajú svoje skúsenosti či životné pohľady. Victor Ibara je čoraz známejší slovenský herec s africkými koreňmi, ktorý zároveň študuje medicínu. Emeritný arcibiskup Róbert Bezák sa tiež musel vysporiadať s množstvom online hejtu na svoju osobu, uvádza Telekom.

V rámci kampane sa Telekom rozhodol spolupracovať aj s tzv. internetovými Elfmi. Ide o projekt, v rámci ktorého Elfovia každý deň bojujú proti dezinformáciám a vulgarizmom na internetových diskusiách. Operátor preto vyhlásil grantový program cez Nadačný fond Telekom pri Nadácii Pontis pre neziskové organizácie, ktoré si nemôžu dovoliť platiť službu Elfov a potrebovali by ich vo svojej komunikácii.

Popri novom komunikačnom koncepte Telekom predstavil aj nový claim, ktorý sa po prvý krát objavuje v spote k tomuto konceptu: Pre všetko, čo nás spája. Operátor zároveň mení aj svoj korporátny hlas, ktorý mu prepožičala herečka Dominika Žiaranová.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.