Operátor Telekom najnovšou kampaňou poukazuje na ďalší spoločenský aspekt, ktorý je úzko spätý s telekomunikačnými technológiami. Novou kampaňou chce spoločnosť vyzvať k vyššej miere rešpektu na internete, ale aj v spoločnosti.
V úvode kampaň podporí šesť slovenských osobností, ktoré reprezentujú šesť vybraných tém. Tému tolerancie reprezentuje herec Victor Ibara, prijatie tatérka Ivana Beláková, lásku k blížnemu emeritný bisku Róbert Bezák, ohľaduplnosť influencer a standup komik Bekim Aziri, slušnosť komička Simona Salátová a úctu dôchodkyňa a influencerka Blue Grandma.
„Úspešné značky majú príbehy. Telekom je jedenástou značkou s najvyššou hodnotou na svete a jednou z vedúcich značiek na Slovensku, no nechceme byť vnímaný iba ako inovátor a operátor s kvalitnou sieťou a službami. Veríme, že je rovnako dôležité uvádzať, že nám záleží na tom, kto sme, aké sú naše hodnoty a na prostredí, v ktorom podnikáme. V aktuálne turbulentných časoch sme chceli vyslať jasný odkaz, že REŠPEKT je to, čo potrebujeme ako spoločnosť a je to jedna z našich základných hodnôt i našich zamestnancov. Zároveň dúfame, že to môže byť jeden z dôvodov, prečo by sme mohli byť prvou voľbou slovenských zákazníkov. Nemá to byť iba jednorazová kampaň, ale platforma, prísľub a náš príspevok k väčšej miere rešpektu v spoločnosti,“ uviedol Mladen Mitič, riaditeľ B2C segmentu Slovak Telekom.
Šestica osobností spája téma rešpektu naprieč širokým vekovým spektrom či koreňmi. Napríklad Blue Grandma, 87-ročná pani Karolína, svojím pôsobením na instagrame ukazuje, že aj seniori využívajú nové technológie a zdieľajú svoje skúsenosti či životné pohľady. Victor Ibara je čoraz známejší slovenský herec s africkými koreňmi, ktorý zároveň študuje medicínu. Emeritný arcibiskup Róbert Bezák sa tiež musel vysporiadať s množstvom online hejtu na svoju osobu, uvádza Telekom.
V rámci kampane sa Telekom rozhodol spolupracovať aj s tzv. internetovými Elfmi. Ide o projekt, v rámci ktorého Elfovia každý deň bojujú proti dezinformáciám a vulgarizmom na internetových diskusiách. Operátor preto vyhlásil grantový program cez Nadačný fond Telekom pri Nadácii Pontis pre neziskové organizácie, ktoré si nemôžu dovoliť platiť službu Elfov a potrebovali by ich vo svojej komunikácii.
Popri novom komunikačnom koncepte Telekom predstavil aj nový claim, ktorý sa po prvý krát objavuje v spote k tomuto konceptu: Pre všetko, čo nás spája. Operátor zároveň mení aj svoj korporátny hlas, ktorý mu prepožičala herečka Dominika Žiaranová.