Reklama

Super Bowl ovládli kryptomeny, NFT-čka, Marvel, ale aj Sopranovci

Zdroj | Walt Disney Studios Motion Pictures
Stanislav Vinc
Zdroj | Walt Disney Studios Motion Pictures
Zdroj | Walt Disney Studios Motion Pictures

V noci z nedele na pondelok sa v Spojených štátoch odohral ich miestny ikonický športový sviatok. Viac ako samotný majstrovský zápas play-off NFL a jeho výsledok však celý svet zaujímajú skôr reklamy vysielané počas polčasu. Medzi tými najlepšími nechýbali ani reklamy od technologických firiem.

Coinbase nezvládol nápor

Kryptomenová platforma Coinbase sa so svojou reklamou príliš nenatrápila, divákom na ich obrazovkách jednoducho ukázala QR kód, ktorý ich mal po naskenovaní smartfónom presmerovať na stiahnutie jej aplikácie s 15-dolárovým investičným bonusom vo forme Bitcoinu. Minútová tichá reklama ľudí rozhodne zaujala a to až natoľko, že Coinbase nezvládol nápor na svoje servery a jeho aplikácia spolu s webovou stránkou nebola istú dobu po odvysielaní reklamy dostupná.

Inteligentný COVID test

Spoločnosť Cue Health využila Super Bowl na predstavenie svojho inteligentného domáceho COVID testu. Zariadenie Cue dostalo hlas herečky Gal Gadot, ktorá ho v reklame predstavila ostatným inteligentným zariadeniam v domácnosti. Zaujímavosťou je, že spoločnosť túto reklamu natočila na poslednú chvíľu koncom januára len za 8 dní.

Polestar ukazuje prstom na Teslu a Volkswagen

Polestar si na Super Bowl priniesol 30-sekundový spot s podtitulom „Bez kompromisov“. Slovíčko „bez“ v reklame automobilka spojila aj do fráz „bez epických hlasov“, „bez špinavých tajomstiev“, „bez dieselgate škandálu“ a „bez dobývania Marsu“. Polestar týmito frázami narážal najmä na emisný škandál automobilky Volkswagen a vesmírne ambície Elona Muska a jeho automobilky Tesla.

Netflix napína svaly, ukázal filmy na tento rok

E-Trade si uťahuje z finančných memečiek

https://youtu.be/4XTdIxmY5UI

Bud Light verí NFTčkam a metaverzu

https://youtu.be/c3fELinsiAI

Miley Cirus venuje pieseň…5G pripojeniu?

https://youtu.be/nHR33K02_vo

Booking.com pozýva na ďalší výlet

Booking.com obnovuje svoju staršiu frázu „Booking.yeah“ a priznáva, že je tak trochu nudný. To mu však nebránilo v natočení pomerne štýlovej reklamy, v ktorej ľudí pozýva na post-pandemický výlet do sveta.

Alexa (ne)dokáže čítať myšlienky

Sopranovci sú späť, aspoň vďaka Chevroletu

https://youtu.be/2bZYqFsU72Y

KIA to hrá na city, s robotickým psom a EV6

https://youtu.be/jNfl4zJ6Z48

Zeus a Hera si vyberajú elektrické BMW iX

Google predvádza funkciu Real Tone

https://youtu.be/XhUgcYw9cj4

Trailerové okienko

Super Bowl využili viaceré spoločnosti aj na prezentáciu svojej novej seriálovej a filmovej tvorby, ktorá sa tento rok objaví v kinách alebo ponuke streamovacích služieb.

The Lord of the Rings: The Rings of Power – teaser trailer

Moon Knight prichádza do Disney+

Jurassic World Dominion

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.