Švédsky streamingový gigant Spotify bude čoskoro mať aj vlastný seriál zameraný na hudbu. Hoci už pred rokom Spotify zaradil do svojich knižníc seriály z produkcie BBC, MTV či Comedy Central, teraz chce zaujať 75 miliónov používateľov niečim vlastným.
Dôvodom spustenia nového seriálu má byť podľa Bloombergu i to, aby Spotify udržal svojich používateľov na svojej službe a nemuseli prechádzať na konkurenčný YouTube alebo Apple Music.
V prvej fáze má ísť o 12 originálnych častí, v ktorých si zahrá Tim Robbins a zakladateľ hudobného šúdia Def Jam Records Russell Simmons. Jednotlivé epizódy majú mať do 15 minút, čím by mali byť zaujímavejšie pre súčasnú rýchlu dobu.
Ich zameranie bude rozdelené do troch skupín – hudobníci, hudobné profily a hudobná kultúra.
„Hudba bude vždy najdôležitejšia, no naše publikum nás má rado a chce od nás viac,“ povedal Tom Claderone, šéf partnerského obsahu v Spotify.
V druhej fáze vlastných programov sa chce Spotify zamerať na mladších používateľov a pripravuje animované a komediálne časti zamerané na konkrétnych hudobníkov v histórii.
Hudobný seriál má byť dostupný bez dodatočných poplatkov, no zatiaľ len pre používateľov v USA, Veľkej Británii, Nemecku a Švédsku. Kedy bude ale k dispozícii zatiaľ nie je známe. Rovnako nie je známe, kedy sa dostane aj na ostatné trhy a teda i na Slovensko.