Reklama

Prekvapenie roka! Používatelia YouTube už nepreferujú mobilné zariadenia

Zdroj | CardMapr.nl/Unsplash
Michal Sobek
Zdroj | CardMapr.nl/Unsplash
Zdroj | CardMapr.nl/Unsplash

Možno by ste to nepovedali, no platforma YouTube je tu s nami už 20 rokov. Za tento čas na nej pribudli milióny videí a aj ona sama sa zdokonalila vo viacerých smeroch.

Nájdete tam skutočne obsah pre všetky vekové skupiny, koho otravujú reklamy, ten si môže zvoliť cestu predplatného a zbaviť sa ich. Avšak YouTube prezradil jednu zaujímavú vec.

Zdroj | unsplash/Pinho
Obsah pokračuje pod reklamou

Doteraz sme boli zvyknutí na to, že používatelia tejto platformy obsah konzumujú viac cez mobilné zariadenia ako notebook, tablet či smartfón. Avšak toto už neplatí, teda minimálne na americkom trhu.

Predbehli ich práve televízory s veľkými obrazovkami. To je celkom prekvapivé, pretože skôr by dávalo zmysel, že televízory používajú viac predplatitelia streamovacích služieb ako Netflix, Max či Disney+ a že YouTube využívajú viac cez mobilné zariadenia, no to zjavne neplatí.

Pozrite si

Koniec clickbaitom? YouTube sa chystá zasiahnuť ako prvý

YouTube pri určovaní tohto rebríčka zariadení sleduje celkovú dobu pozerania. Potvrdzuje to aj spoločnosť Nielsen, ktorá sa zaoberá prieskumom trhu a už dlhší čas referuje správy o zvykoch pri sledovaní televízie. Jej záver znie, že YouTube je v posledných dvoch rokoch jednotkou na trhu čo sa týka celkovej doby pozerania.

YouTube pracuje na novej funkcii s názvom Watch With. Tá by mala umožniť tvorcom obsahu vytvárať živé komentáre a reakcie na akékoľvek hry a udalosti. YouTube ju začal testovať s ligou amerického futbalu NFL.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.