Reklama

Nenasadajte do Toyoty C-HR! Už z nej nebudete chcieť vystúpiť

TECHBOX

Toyota C-HR rozbúrila pokojné vody motoristického sveta už prvou generáciou. Teraz prichádza druhá generácia a tá je ešte lepšia! C-HR dostalo nové prvky, ktoré robia z toho modelu názorný príklad, ako sa má robiť dokonalé auto.

Minulý týždeň sme sa pozreli na dizajn tejto imidžovej novinky. Nebudeme si nič navrávať, vyberáme si podľa aj vzhľadu. Prvý pohľad toho veľa napovie. Druhým dôležitým ukazovateľom je zodpovedanie na otázku čo vlastne dokáže?

Obsah pokračuje pod reklamou

Toyota C-HR je výnimočné SUV-čko nielen svojím dychberúcim dizajnom. Wow efekt pokračuje aj keď sadnete za volant, naštartujete a vyrazíte. Prekvapí vás tichý, mimoriadne kultivovaný chod.

Nová Toyota C-HR má komfortným podvozok, nerobia mu starosti ani typicky slovenské cesty. Podvozok je základom k vynikajúcim jazdným vlastnostiam, tie ešte viac zlepšuje výborná aerodynamika a motorizácia. Výsledkom je jazda, ktorá vám prinesie nevídané potešenie.

Novú Toyotu C-HR si užijete počas plynulej jazdy, no zároveň viete, že v prípade potreby nemá problém vás podržať a okamžite dodať požadovaný výkon a akceleráciu, ktorá vás vtlačí do sedadiel. Totoyta C-HR ponúka niekoľko motorizácii s hybridným alebo plug-in hybridným pohonom, kde sa môžete tešiť až výkon 223 koní.

Novinka predstavuje elektrifikovaný modelový rad s hybridnými elektrickými systémami s objemom 1,8 a 2,0 l. Hybridný elektrický systém s pohonom AWD-i má 2,0 l, rovnako ako plug-in hybridný elektrický systém s objemom 2,0 l.

Novinkou je systém inteligentného pohonu všetkých kolies i-AWD. Štandardne je poháňaná predná náprava, v prípade potreby sa vie elektromotor postarať o pohon všetkých štyroch kolies. I keď nie je Toyota C-HR off-roadové vozidlo, v prípade klzkého povrchu, alebo vyššieho stúpania vám tento pohon poskytne neoceniteľnú pomoc.

Práve top verzia Toyoty C-HR GR SPORT Premiere Edition môže byť vybavená pohonom 4×2, ale i 4×4. V prípade dvojkolky je priemerná spotreba 4,9 l/100 km (WLTP), štvorkolka má 5,0 l/100 km. Základom hybridného systému 5. generácie bez nutnosti nabíjania je atmosferický 2-litrový motor. Systémový výkon dosahuje maximálne 164 kW vo verzii 2.0 Plug-in Hybrid (223 k) e-CVT 4×2 benzín.

Pozrite si

Toyota C-HR vás katapultuje do budúcnosti hneď teraz

Hybridné pohony môžete zvoliť s dvomi motorizáciami. 2.0 Hybrid (197 k) e-CVT AWD-i benzín má kombinovanú spotrebu 5,0 až 5,1 l/100 km a výkon 145 kW. Verzia bez automatickej prevodovky má o niečo menšiu spotrebu, 4,8 až 4,9 l/100 km.

Základnú ponuku predstavuje 1.8 Hybrid (140 k) e-CVT 4×2 benzín s výkonom 103 kW a spotrebou 4,7 až 4,9 l/100 km. Cena základného modelu začína na 29 990 €, čo je naozaj zaujímavá ponuka. Konkrétne ceny, ako i výbavu si môžete pozrieť v novom cenníku pre Toyotu C-HR.

Nech si vyberiete akúkoľvek motorizáciu, vždy môžete jazdiť aj čisto na elektrický pohon, čo je v mnohých prípadoch žiadúce. Samozrejme, plug-in hybrid vám dodá oveľa dlhší dojazd, až do 90 km. To znamená pokojne aj pohodlné dochádzanie do práce a naspäť domov bez toho, aby sa zapol benzínový motor. Okrem ekonomickejšieho jazdenia tak budete vedieť, že minimalizujete emisie vo svojom okolí.

Nabíjanie Toyoty C-HR Plug-In Hybrid je viac než pohodlné. Doba nabíjania závisí podľa výkonu, 7 kW nabíjanie z wallboxu nabije batériu za 2,5 hodiny, 3,5 kW výkon ju nabije za 4 hodiny. Cez bežnú 220 V zásuvku (výkon nabíjania 2,3 kW) si ju nabijete za 6 hodín a 30 minút.

Obsah pokračuje pod reklamou

Zaujali vás novinky Toyoty C-HR? O týždeň pokračujeme treťou časťou nášho nového seriálu, kde vám prezradíme, na čo sa môžete okrem infotainmentu tešiť v kabíne tohto futuristického kompaktného SUV.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.