Reklama

Marek Kopča - Som neohrozený šampión dediny v kartách | TECHTALKS

Marek Šimunek

Aj keď sa to možno nezdá, Marek Kopča má za sebou veľmi zaujímavú kariéru a to nielen v oblasti marketingu. Otvoril si napríklad vlastnú kaviareň, ktorú položila kríza, ale veľa sa z nej naučil. Nielen pohľad do minulosti, ale aj možno do tajnej budúcnosti značky Hyundai sa pozrieme v dnešnej časti TECHTALKS.

Je tu nový rok 2020 a aj v tomto roku by sme vám radi každé dva týždne priniesli nový rozhovor v rámci našej relácie TECHTALKS. Všetky diely, vrátane tých minuloročných nájdete na našom YouTube kanáli TECHBOX.

Minulý rok sme tak stihli pripraviť niekoľko častí, ako napríklad rozhovor s našim súčasným moderátorom Michalom Krajčírom, otcom slovenskej komunity GTR Peťom Hronom, alebo obľúbeným youtuberom Drahomírom Piokom. Celkovo sme sa tak dostali na číslo šesť. Začínali sme však neskôr.

Pozrite si

Peter Hron – Predávam autá, ktorých názov neviem ani vysloviť | TECHTALKS

Každopádne aj tento rok chceme v tradícii rozhovorov TECHTALKS pokračovať a tak vám prinášame jeho prvú časť na rok 2020. V tej dnešnej sa porozpráva Michal s Marekom Kopčom, ktorý má aktuálne na starosti marketing v Hyundai.

Počas svojej histórie však prešiel niekoľkými zaujímavými pozíciami a naučil sa množstvo vecí, s ktorými sa s nami počas rozhovoru podelil. Mišovi sa dokonca podarilo z Mareka Kopča vytiahnuť nielen niečo zo súkromia, o ktorom pomerne úspešne mlčí, ale ak budete pozorne sledovať dozviete sa aj nejaké novinky, ktoré Hyundai pre tento rok chystá, a to nielen v sérii N, ktorá sa stala bestsellerom.

Pohodlne sa teda usaďte a prajeme vám príjemne strávených 24 minút, v ktorých sa veríme dozviete opäť niečo nové, čo ste doposiaľ nevedeli.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.