Lenovo počas svojej každoročnej konferencie Tech World predstavilo, alebo skôr iba odhalilo niekoľko nových produktov, ktoré chystá na najbližšie obdobie. Dočkať by sme sa ich mali ešte tento rok, predpokladáme, že sa oficiálne ukážu v plnej paráde na výstave IFA 2017 v Berlíne začiatkom septembra.
Lenovo daystAR
Medzi novinkami asi najviac zaujal nový headset pre rozšírení realitu. Lenovo daystAR má byť headset nezávislý od smartfónu či pripojenia k počítaču, pričom ponúkne 40° uhol pohľadu. Výrobca zároveň pripravil aj platformu pre developerov – AR Platform, vďaka ktorej budú môcť developeri vytvárať špecifické aplikácie pre najrôznejšie situácie.
Očakáva sa využitie funkcií ako Cloud Object Recognition, Remote Assistance, Multiplayer Interaction či 3D Content Manage, vďaka čomu bude možné headset využívať napríklad na 3D skenovanie, upload alebo editáciu obsahu.
Lenovo CAVA
Druhou horúcou novinkou, na ktorej čínsky výrobca pracuje je hlasová asistentka v štýle Cortana, Siri, Alexa apod., no ako každý z tvorcov, aj Lenovo tvrdí, že bude tá najmúdrejšia. Samozrejmosťou je podpora umelej inteligencie. Tá sa vraj postará o to, aby bol používateľ včas informovaný o všetkom dôležitom, vrátane plánov na stretnutia v závislosti od jeho zvykov, počasia a dopravnej situácie.
Lenovo SmartVest
Od zariadenia SmartVest si Lenovo sľubuje zvýšenie pohodlia a presnejšieho merania pre používateľov, ktorí sledujú svoje srdce. Má ísť o akúsi vestu, v ktorej bude zabudovaných 10 textilných senzorov na sledovanie srdcovej aktivity. Tú má SmartVest sledovať 24 hodín denne a má byť schopná detegovať všetky abnormality jeho činnosti. Využitie si má nájsť nielen v športe, ale aj v medicíne.
Lenovo SmartCast+
Miniatúrne zariadenie SmartCast+ má byť vybavené nielen reproduktorom so smart funkciami a hlasovou asistentkou CAVA, ale dokonca aj projektorom. Reproduktor má vedieť rozpoznávať zvuky, ale aj objekty.
Lenovo Xiaole
Poslednou zásadnou novinkou z Lenovo Tech World je nová platforma Xiaole určená pre biznis sféru. Nová platforma má byť schopná monitorovať a učiť sa z konverzácií so zákazníkmi a upravovať ju podľa potrieb.