- #Aplikácie a hry
- 3 min.
- 12.11.2020
VÚB zase vylepšila svoju bankovú appku, niektoré funkcie prekvapia
Kto z vás ešte chodí do banky? Doba sa tak zmenila, že dnes fičíme aj s účtami v mobile či na počítači. Banky sa predbiehajú, ktorá ponúkne modernejšie funkcie. Pozrite sa, čo vymysleli vo VÚB banke pre svoju aplikáciu.
Medzi praktické vylepšenia patrí rozhodne to, že vás VÚB banka dokáže automaticky identifikovať v prípade, že zavoláte do banky priamo z aplikácie VÚB Mobil Banking.
Zavolať pritom viete z každej obrazovky vo vnútri aplikácie VÚB Mobil Banking. Dokonca môžete do Kontaktného centra zavolať aj z Rýchleho prístupu na domovskej stránke. Vyskúšajte si to, ak ste klientom banky, sami sme zvedaví, či pocítite rozdiel a vyššiu rýchlosť vybavenia vašej požiadavky.
Stiahnuť aplikáciu
Aj funkcia Scan & Pay sa dočkala nových rozšírení. Po novom si môžete do aplikácie nahrať celé faktúry v PDF. Pri zdieľaní faktúr, ktoré dostávate, sa vám zase zobrazí už aj ikona aplikácie VÚB Mobil Banking. Stačí na ňu kliknúť a dostanete sa na prihlasovaciu stránku aplikácie a následne po prihlásení sa uvidíte obrazovku Scan & Pay, kde bude zobrazený náhľad faktúry a bude sa dať vybrať možnosť skenovať QR kód, alebo IBAN. Dobré, že?
Ak ste Magnifica klient, tak vedzte, že informácie o vašom osobnom bankárovi a možnosť dohodnúť si s ním stretnutie sa presunula do samostatnej položky v menu – Môj osobný bankár. Sekciu Môj osobný bankár si viete pritom nastaviť aj do Rýchleho prístupu, čím ju budete mať k dispozícii pred prihlásením aj po prihlásení sa.
Pokiaľ máte pridelenú virtuálnu pobočku, môžete si nechať zobraziť vášho poradcu. Nájdete ho v menu Môj poradca. Na tejto karte si s ním môžete naplánovať aj osobné stretnutie. Podobné je to aj v prípade, ak máte prideleného osobného poradcu.
Od konca októbra 2020 máte aj možnosť pokračovať v žiadosti cez internet/mobil banking, ak takáto žiadosť bola zadaná na pobočke – v prípade, že ide o žiadosť o bezúčelovú VÚB Pôžičku s jedným žiadateľom. Pribudla možnosť požiadať aj o refinančnú pôžičku TOP UP. Doteraz to bolo možné len osobne na pobočke.
Z ďalších zmien môžeme vymenovať zobrazenie a on-line zmenu hesla, ktorá sa vzťahuje na všetky debetné a kreditné karty, či farebné rozlíšenie bankových produktov pre fyzické a právnické osoby.
Ako vidíte, VÚB banka vo svojej aplikácii VÚB Mobil Banking prináša nové vylepšenia, vďaka ktorým viete aj v čase pandémie koronavírusu mnohé úkony efektívnejšie realizovať z bezpečia vášho domu.