Reklama

Facebook Watch, konkurencia pre YouTube od Google?

Zdroj | Facebook
Števo Porubský
Zdroj | Facebook
Zdroj | Facebook

Mark Zuckerberg včera zverejnil prvé oficiálne informácie o novej funkcii v najznámejšej a najväčšej sociálnej sieti, Facebook Watch. Novinka bude samostatnou aplikáciou ako Messenger a tak sa môže stať veľkým konkurentom pre YouTube. Predsalen Facebook má výrazne vyššiu návštevnosť, ako YouTube a človek môže mať všetko na jednom mieste.

Zdroj | Facebook

Teda i reklamu. Facebook službu Watch nespúšťa len z dobrej vôle, ale hlavne pre zarábanie. Reklamy tak nebudú ničím výnimočným ani v platforme Watch. Videoplatforma má priniesť množstvo obsahu od live videí až po známe seriály. Má ísť pritom o komediálne seriály, reality šou, ale aj živé prenosy zo športových podujatí.

Zdroj | Facebook

Autormi majú byť profesionáli vo svojich oblastiach, ako napríklad Nas Daily, Gabby Bernstein, Kitchen Little apod.. Z videí bude možné selektovať tie najzaujímavejšie, resp. najsledovanejšie videá, najvtipnejšie videá či videá, ktoré sledujú vaši známi na Facebooku.

Zdroj | Facebook

Základom má byť možnosť zdieľania svojich obľúbených relácií či seriálov, sledovanie ich vydavateľov, funkciu Watchlist a tak i neustály prísun informácií o nových častiach, aby používatelia nepremeškali žiadnu novú časť. Samozrejmosťou má byť budovanie akejsi komunity fanúšikov, ktorí zdieľajú rovnaké záujmy, možnosť komentovania či zdieľania apod.

Počas sledovania videí bude možné, samozrejme, aj komentovať či likovať, podobne, ako je to v súčasnosti možné pri live videách.

https://www.facebook.com/zuck/videos/10103953494202721/

Facebook Watch je zatiaľ len v testovacej prevádzke pre vybraných používateľov v USA, no čoskoro by sa mala dostať do celého sveta. Kedy to bude presne nie je známe, hovorí sa však ešte o tomto mesiaci.

Watch bude fungovať nielen na desktope či v smartfóne, ale aj cez TV aplikáciu Facebooku.

Zdroj | Facebook
Zdroj | Facebook
Zdroj | Facebook
Zdroj | Facebook
Zdroj | Facebook
Zdroj | Facebook

 

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.