Najmladší, štvrý mobilný operátor 4ka oznamuje svojim prioritne potencionálnym zákazníkom, že oddnes si môžu svoje telefónne číslo do 4ky preniesť aj cez internet v e-shope operátora. Po prvý raz na Slovensku si tak môžete preniesť svoje číslo cez internet, aj keď ste zákazníkmi s predplatenou kartou.
Oddnes je prenos telefónneho čísla možný aj online,
povedal Peter Helexa, riaditeľ divízie obchodu a marketingu
mobilných služieb SWAN, a.s.
Momentálne štatistiky prenosov čísiel do 4ky sú tekéto. 49% prenesených telefónnych čísiel sú bývalí zákazníci O2, 28% zákazníkov prešlo z Orangeu a 23% bolo pred prenosom používatelia služieb Telekomu.
Za prenos telefónneho čísla zákazník v 4ke neplatí,
v tlačovej správe uviedol Peter Helexa, riaditeľ divízie obchodu
a marketingu mobilných služieb SWAN, a.s.
Operátor vám zároveň radí, ako postupovať pri prenose čísla cez www.4ka.sk:
1. Zákazník si na webe objedná novú SIM kartu Moja 4ka a zároveň vyplní žiadosť o prenos svojho telefónneho čísla.
2. Nová SIM karta bude zákazníkovi bezplatne doručená približne do dvoch pracovných dní kuriérom Slovenskej pošty. Priamo s ním zákazník podpíše aj všetku potrebnú dokumentáciu.
3. Prenos telefónneho čísla od súčasného operátora následne 4ka vybaví za zákazníka.
4. Prenos telefónneho čísla trvá zvyčajne štyri celé pracovné dni odo dňa prijatia žiadosti.
5. Nová SIM karta Moja 4ka, ktorú si zákazník zakúpil prostredníctvom internetového obchodu na stránke www.4ka.sk/eshop, bude aktivovaná najneskôr do 2 pracovných dní, avšak ak chce zákazník aktiváciu svojej SIM karty urýchliť, stačí z tejto SIM karty zavolať na bezplatnú Zákaznícku linku 950 a požiadať o aktiváciu.
6. Výhodou prenosu čísla do 4ky je aj to, že počas samotného prenosu telefónneho čísla, môže zákazník využívať súčasnú SIM kartu so svojim prenášaním číslom, ale aj svoju novú SIM kartu 4ky, a tak hneď od začiatku môže využívať všetky výhody 4ky. Obe SIM karty sú aktívne až do momentu prenosu telefónneho čísla.
7. O úspešnom dokončení prenosu telefónneho čísla je zákazník informovaný prostredníctvom SMS správy.
Požiadať o prenos telefónneho čísla je naďalej možné aj v pobočkách Slovenskej pošty.