Reklama

Aplikácia Tatra banka vylepšila Spending report a teší podnikateľov

TECHBOX

Od dnes je dostupná nová verzia aplikácie Tatra banka, ktorá umožní vytvoriť podnikateľský účet z pohodlia domu či kancelárie. Prináša však aj výrazne lepší Spending report, s možnosťou jednoduchšieho ovládania, ktorý poteší aj tých, čo vstupujú do sveta bankových aplikácií.

Tatra banka pravidelne inovuje svoju bankovú aplikáciu Tatra banka, ktorá je mimochodom aj podľa vás, našich čitateľov, najlepšou bankovou aplikáciou. Získala totiž titul NAY TECHBOX BANKOVÁ APLIKÁCIA roka 2020. Aktuálne sa môžete tešiť na verziu 3.6, ktorá je od dnes dostupná v obchodoch s aplikáciami. Možno ste si už aplikáciu Tatra banka zaktualizovali, poďme sa spolu pozrieť, čím vás nová verzia poteší.

S novou verziou aplikácie Tatra banka prichádza možnosť vybrať si tzv. Lite verziu aplikácie. To, aká verzia aplikácie je pre vás najvhodnejšia zistíte, ak si po nainštalovaní appky prejdete krátky dotazník. Na základe pár otázok o možnosti bankových produktov či finančných služieb vám bude odporučená štandardná, alebo Lite verzia aplikácie.

V Lite verzii aplikácie Tatra banka sa môžete tešiť na jednoduchšie a logickejšie usporiadanie menu, kde hlavnou dominantou po prihlásení bude aktuálny zostatok na účte. K dispozícii budete mať aj rýchly prístup k platbám, ale i prehľadu o pohyboch. V zásade ani tu neprídete o funkcie ako je výber z bankomatu mobilom, Digitálna debetná karta, či inovovaný Spending report.

Absolútnou novinkou je inovovaný Spending report, užitočný a praktický pomocník, ktorý vám už od roka 2010 (odštartoval ešte v Internet bankingu) pomáha pri sledovaní vašich príjmov a výdavkov. Vďaka pár klikom v ňom zistíte, či máte váš mesačný rozpočet pod kontrolou, alebo sa nájdu rezervy, kde by ste v budúcnosti mohli byť finančne efektívnejší.

V rámci Spending reportu sú vaše transakcie triedené do kategórií, pričom množstvo platieb sa triedi automaticky. Ak teda platíte poistné za dom, platbu nájdete medzi poistkami, napríklad v kategórii Náklady na dom. Po novom už Spending report dokáže automaticky roztriediť až 90 % všetkých transakcií, pričom doteraz to bolo okolo 76 %. V praxi sa už takmer vôbec nemusíte starať o roztriedenie výdavkov.

Novinkou je už aj kategorizácia príjmov a kreditov. I tu budete presne vedieť, koľko z vašich príjmov tvorí mzda od zamestnávateľa, nájom ak prenajímate nehnuteľnosť a podobne.

Pozrite si

Appka Tatra banka je opäť lepšia, čo ponúka verzia 3.5?

Žiadanou funkcionalitou, ktorú Tatra banka pridáva do svojej aplikácie, práve na základe požiadaviek svojich klientov, je možnosť voľby vlastného obdobia pre Spending report. Ak je napríklad hlavným zdrojom príjmov vaša výplata, ktorá vám prichádza trebárs počas 15. dňa v mesiaci, je rozhodne pre vás lepší prehľad príjmov a výdavkov práve od polovice mesiaca. Nebudete tak vidieť mínus kým príde príjem. Jednoducho od 15. sa začína váš plán na najbližší mesiac. Je len na vás, aký deň si vyberiete.

Môžete si vybrať akýkoľvek dátum resp. časový úsek. Ak cestujete na dovolenku, môžete presne vidieť, aká bola vaša bilancia výdavkov počas dovolenky. Stačí si len v aplikácii a Spending reporte nastaviť správne obdobie.

Po novom si veľmi jednoducho zobrazíte aj najčastejšie kartové transakcie, napríklad podľa obchodníkov, alebo podľa sumy. Výhodou sú aj vlastné ikony pre jednotlivé kategórie. Spending report si teraz viete maximálne prispôsobiť, aby ste vždy pri pohľade na vydarený koláčový graf presne videli, na čom ste.

Veľkou novinkou, ktorá poteší najmä podnikateľov a majiteľov jednoosobových s. r. o. je možnosť vytvorenia si Digitálneho Podnikateľského účtu len cez aplikáciu Tatra banka a smartfón. Bežní klienti tak môžu urobiť aj vďaka tvárovej biometrii už dávnejšie. Pri podnikateľských účtoch, kde je potrebných viac dokladov na overenie podnikateľa, to doposiaľ nebolo možné.

Teraz, ak si chcete otvoriť Digitálny Podnikateľský účet, je to otázka pár minút. Stačí si po stiahnutí aplikácie zvoliť, či už ste alebo nie ste klientom banky (napríklad so súkromným účtom) a vybrať si možnosť otvorenia Digitálneho Podnikateľského účtu. Ak ste už klientom banky, nemusíte sa v banke overovať cez tvárovú biometriu, stačí rovno prejsť k otvoreniu nového podnikateľského účtu.

Aplikácia vás procesom prevedie krok po kroku. Po zadaní základných údajov o vašej spoločnosti digitálne podpíšete potrebné dokumenty. Napríklad výpis z ORSR si za vás vyžiada banka, nikde nemusíte chodiť, neplatíte žiadny poplatok. Pri procese otvorenia účtu si vyberiete taký, ktorý vám najviac vyhovuje. Výhodou je aktuálna akcia na prvý rok bez poplatku za vedenie účtu s balíkom služieb.

Ihneď, ako si účet vytvoríte, môžete prijímať platby. Priamo v aplikácii už vidíte aj vaše číslo účtu. Pre jeho plnohodnotné využívanie však treba počkať na overenie zo strany banky, čo by malo zbehnúť do 24 hodín. Spravidla by to malo byť počas dňa, kedy si účet vytvoríte.

Ihneď po otvorení účtu si môžete užívať ďalšiu novinku, a tou je Digitálna debetná karta. Kým doteraz ste na platenie kartou museli počkať, kým vám fyzicky príde debetná karta, resp. kým si ju nevyzdvihnete na pobočke, teraz môžete platiť z účtu ihneď po jeho otvorení. Digitálnu debetnú kartu ihneď vidíte v aplikácii, môžete si ju pridať do Google Pay či Apple Pay a plnohodnotne používať.

Ak si chcete vyskúšať novú verziu 3.6 aplikácie Tatra banka, môžete si ju stiahnuť už teraz z App Store alebo Google Play.





Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.