Allianz – Slovenská poisťovňa umožňuje prostredníctvom Webcentra nahlasovanie škôd už pre všetky poistné udalosti. K online nahlasovaniu škôd v životnom poistení tak pribudli aj ostatné. Či už ide o poistenie motorových vozidiel, majetku, zodpovednosti za škodu alebo cestovné poistenie.
Ak teda ste klientom tejto poisťovne a stane sa vám akákoľvek poistná udalosť, na stránke Webcentra, ktorý je navrhnutý na využívanie nie len cez počítač, ale aj mobilné zariadenia, ju veľmi rýchlo a jednoducho nahlásite.
Poisťovňa zároveň zjednodušila vybavenie obhliadky. Pomocou zabudovaných GPS v autách obhliatkárov a interného systému s plánovaním obhliadok vám operátor vie rýchlejšie zabezpečiť obhliadku vašej škodovej udalosti.
V prípade udalosti na vozidle môžete využiť aj niektorý z 345 bezobhliadkových zmluvných servisov, čím sa taktiež skráti čas riešenia opravy a poistného plnenia. Rekordom poisťovne, ktorým sa nám jej zástupcovia pochválili, je vybavenie jednej poistnej udalosti na majetku za 52 minút od jej nahlásenia.
Pochopiteľne, neželáme vám, aby ste museli riešiť akúkoľvek poistnú udalosť. No ak sa tak nebodaj stane, využiť už môžete aj rýchle a jednoduché online vybavenie udalosti.