Aj dnes pokračujeme v porovnávaní starých a nových lôg technologických spoločností sveta. Povedali by ste niekedy, že SAAB mal v logu lietadlo a logo Škody bolo komplikované ako to od Rolls-Royce?
Nie? Nevadí. My vám tie staré a nové logá ukážeme, aby ste mohli nielen zaspomínať, ale sa aj čomusi priučiť. Minimálne tomu, že v jednoduchosti je krása a mnohé značky si to prisvojili. A určite urobili dobre.
Prakticky každé jedno logo v tejto 10. časti seriálu je jednoduchšie a výraznejšie ako to predošlé. Veď si len pozrite logá ako Spotify, Rivian, Siri, Sennheiser, Skype apod. Azda iba logo Siemens bolo v minulosti jednoduchšie ako to súčasné, no z toho loga nebolo úplne jasné o značku ide.
Pozrite si aj desiatky ďalších zmien, ktoré sme za tie roky existencie jednotlivých spoločností či služieb mali možnosť vidieť. Kliknite na našu špeciálnu TECH STORIES a vychutnajte si staré a nové logá na jedno mieste. Mimochodom, toto je len jedna časť z mnohých, v ktorých vám ukazujeme a ešte ukážeme staré a nové logá.
Upozorňujeme, že nie v každom prípade sa jedná o prvé logo spoločnosti. Niektoré značky/firmy sú tak staré, že ich logá nie je možné získať v rozlíšení dostatočnom pre naše účely.