Reklama

Ako sa zbaviť otravných reklamných telefonátov?

Zdroj | O2
Richard Pliešovský
Zdroj | O2
Zdroj | O2

O2 zhruba pred mesiacom predstavilo iniciatívu Nevolajte mi, ktorá má pomôcť používateľom s riešením otravných nevyžiadaných volaní s predajnými ponukami. Operátor dnes na tlačovej konferencii ukázal konkrétne kroky, ktoré vám môžu pomôcť riešiť tento neduh a zároveň oznámil spustenie domény nevolajtemi.sk.

Poznáte to? Zazvoní vám telefón, na displeji svieti neznáme číslo. Ignorujete ho, ale keď volá znova a znova, predsa ho len zdvihnete. Veď čo ak sa niečo stalo niekomu z vašich blízkych? Chyba, opäť to bol reklamný reklamný hovor.

Pandémia ešte viac zvýšila počet nevyžiadaných hovorov. Ľudia dnes majú strach prijímať telefóny z neznámych čísel. Podľa prieskumov všeobecne klesá dôvera v telefonické hovory. Operátor O2 cíti spoluzodpovednosť za tento stav a preto pripravil vlastné riešenie.

Zdroj | O2

Sme presvedčení, že volania bez súhlasu zákazníka musia skončiť.

V diskusii sa stretli Zuzana Cích Hečko (expertka na problematiku IT práva a ochrany súkromia, Allen & Overy Bratislava), Igor Tóth (generálny riaditeľ O2) a Jakub Vajda (vedúci oddelenia zákazníckej skúsenosti a digitálnu O2).

Zdroj | O2

Ako na nevyžiadané čísla?

Overiť číslo si môžete na novej doméne nevolajtemi.sk. Ak ste si našli zmeškané číslo, resp. zdvihli hovor, zadáte ho do kolónky Overiť číslo. Ak tam nie je ešte uvedené, môžete ho doplniť do databázy. Doména sa spustila dnes, takže databáza sa ešte len začína plniť – a naplniť ju môžu len používatelia. Na uvedenej stránke tiež môžete podať podnet na Úrad pre ochranu spotrebiteľa.

Pozrite si

Dôveruj, ale preveruj. O2 spustilo iniciatívu zameranú na boj proti hoaxom

Ďalšiím zaujímavým krokom je možnosť pridať sa do registra. Zadáte tam telefónne číslo, po jeho overení by ste mali byť uvedení v zozname ľudí, ktorí nechú byť otravovaní nevyžiadanými telefonátmi. Pripomíname, že na vykonávanie marketingu je treba váš súhlas – a to už pred samotným volaním, nie až potom, počas telefonického hovoru.

Zdroj | O2

O2 zároveň vyzvalo zodpovedné firmy, aby sa pridali k jej iniciatíve a pomáhalo tak k ochrane spotrebiteľa.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.