„Volám, SMS-kujem, dátujem. Každý deň. Minúta sem, SMS-ka tam. Čože? To som už minul toľko GB??? Veď som si pozrel len pár videí…“
Poznáte to. Takmer každodenná realita mnohých zákazníkov telekomunikačných operátorov. Preto je dobré mať svoju spotrebu, ale aj prehľad o faktúrach či službách, pod kontrolou. Lenže, cez internetovú stránku operátora je to zdĺhavé a pre niektorých aj menej prehľadné. Orange preto svojim zákazníkom pripravil jesenné prekvapenie. Sprístupnil úplne novú aplikáciu pre mobilné zariadenia.
Prehľadná spotreba a faktúry pod palcom
Zákazníci operátora Orange si určite dobre pamätajú na aplikáciu pre smartfóny Orange Go. Po šiestich rokoch prišiel čas na zmenu. Orange mobilnú aplikáciu prebudoval od piky a pomenoval ju príznačne, Môj Orange. Dostupná je ako pre zariadenia s OS Android, tak aj pre používateľov Apple zariadení.
Po stiahnutí a spustení aplikácie sa do nej prihláste. Ak máte aktívny prenos mobilných dát cez sieť operátora, prihlásenie do aplikácie prebehne automaticky. V prípade, že ste pripojení cez Wi-Fi, dostanete na výber, či sa chcete prihlásiť prostredníctvom svojho telefónneho čísla so zaslaním potvrdzovacieho kódu, alebo vašou e-mailovou adresou, ktorou ste registrovaní na Orangeportal.sk.
Po tom, čo sa prihlásite, vás aplikácia privíta intuitívnym rozhraním a prehľadným menu. Je vidieť, že appka Môj Orange je výrazne inovovaná. Hneď na hlavnej stránke aplikácie vidíte stručný prehľad aktuálnej spotreby volaní, dát i správ. Zároveň vám hlavná stránka umožní priamy vstup do ďalších sekcií.
Sú to: Faktúry, Moje služby, Navzájom zadarmo, Dobiť kredit, Preniesť kredit alebo dáta a Orange e-shop. Samotné pomenovanie sekcií mnohé prezrádza, no nebudeme predbiehať. Vráťme sa preto k tomu, čo každého z nás zaujíma najviac, a to je spotreba.
Otvorením detailu spotreby sa vám podľa vášho aktuálneho programu podrobne zobrazia prevolané minúty, zostávajúce dáta či správy. Grafy, zobrazujúce spotrebu, sú dostatočne prehľadné. Vďaka tomu máte kedykoľvek potrebný prehľad o jednotlivých položkách vašej spotreby.
Zoradenie ďalších sekcií aplikácie Môj Orange nie je náhodné. Operátor dobre vie, že Faktúry sú tým, čo nás popri spotrebe najviac zaujíma. V tejto časti je najskôr zobrazená aktuálne posledná faktúra. Pri nej je farebne znázornené, či je táto vaša faktúra uhradená alebo nie. V prípade, že ste ju nestihli uhradiť v splatnosti, výraznou červenou farbou vás na to aplikácia upozorní. Nižšie je potom vypísaná história faktúr za posledný rok.
Jednou z výhod novej aplikácie Môj Orange je, že otvorením detailu ktorejkoľvek faktúry sa dostanete do jej digitálnej verzie. Tu si môžete prezrieť Rozpis hovorov, stiahnuť si faktúru vo formáte PDF, ale najmä môžete faktúru hneď aj uhradiť, ak ste tak ešte nespravili. Je to veľmi praktické a ľahko sa tak zbavíte podlžnosti voči svojmu operátorovi.
Aktivácia služieb a ďalšie benefity
Každý z nás má aktivované aj ďalšie služby, ktoré Orange svojim zákazníkom poskytuje. V časti Moje služby máte o nich podrobný prehľad. Ak si však chcete aktivovať ďalšiu z ponúkaných služieb, stačí si len vybrať v príslušnej kategórii. Či už máte záujem o roamingové služby alebo doplnkové, prípadne služby internetu v mobile.
Tak napríklad, ak so svojimi známymi často SMS-kujete, aktivujte si Balík 100 správ za 1 euro mesačne, alebo Nekonečné správy za 2 €/mesiac. Stačí na to pár klikov v aplikácii Môj Orange.
Poznáte službu Navzájom zadarmo? Jasné, kto by ju dnes nepoznal. Veď vyše 602-tisíc zákazníkov, ktorí ju využívajú, vytvorili už 155-tisíc takýchto skupín. V aplikácii Môj Orange teraz môžete svoju skupinu Navzájom zadarmo jednoducho založiť alebo menežovať.
Ak ste zákazníkom Orangeu, ktorý má nárok na vytvorenie tejto skupiny, v sekcii Navzájom zadarmo rýchlo pridáte ďalších štyroch členov rodiny, prípadne známych či priateľov, ktorí budú súčasťou vašej skupiny. Ako jej zakladateľ môžete kontakty v skupine upravovať, odoberať alebo pridávať.
V prípade, že ste členom skupiny Navzájom zadarmo, ktorú niektorý z vašich blízkych vytvoril, v aplikácii Môj Orange vidíte jej zakladateľa a ostatných členov, pričom vy sám máte možnosť len skupinu opustiť, nie ju spravovať. To je ale pochopiteľné.
Prostredníctvom aplikácie Môj Orange môžete využiť aj službu Obnova Prima kreditu cez internet, alebo môžete na ľubovoľnej Prima karte dobiť kredit. Zíde sa vám to, ak vaše dieťa, alebo iný člen rodiny používa Prima kartu s dobíjaním kreditu.
Poslednou sekciou novej aplikácie Môj Orange je e-shop operátora. Ten nie je priamo súčasťou aplikácie, po vstupe doň sa vám zobrazí responzívny web operátora. V aplikácii, samozrejme, nechýba ani zoznam predajných miest Orangeu s presnou adresou tej-ktorej predajne, kontaktom na predajňu a otváracími hodinami. Ak aplikácii povolíte prístup k vašej polohe a zapnete GPS, aplikácia vám môže zobraziť najbližšie predajne podľa vašej aktuálnej polohy.
Vo svojich smartfónoch dnes už máme mnoho aplikácií, ktoré nám uľahčujú život. Nemala by medzi nimi chýbať ani nová aplikácia Môj Orange, ktorá zákazníkom tohto operátora umožní mať spotrebu, faktúry či ostatné služby pod kontrolou. Stáčí vám pár ťuknutí na displeji telefónu a hneď máte prehľad o prevolaných minútach či minutých dátach, rýchlo uhradíte faktúru alebo si aktivujete ďalšiu službu. Je to jednoduché a vrelo vám to odporúčame. Poteší vás aj moderný vzhľad aplikácie.
Článok bol pripravený v spolupráci s operátorom Orange.