Ani nie týždeň po tom, čo nový mobilný operátor 4ka predstavil svoju aktuálnu ponuku s najnižšími cenami hovorov a správ (4 centy / min. hovoru, resp. 1 SMS), prichádza pri príležitosti blížiacich sa 5. narodenín s nezvyčajnou výzvou k svojim zákazníkom virtuálny operátor FunFón. Podarí sa vám, zákazníkom a fanúšikom FunFónu znížiť ceny jeho služieb?
Podstata tejto výzvy je v aktivite ľudí na sociálnej sieti Facebook, kde máte 72 hodín na to, aby sa mohla znížiť cena volaní, SMS a MMS pre používateľov predplatenej karty FunFón Férofka. Momentálne je cena hovorov, SMS a MMS 7 centov. FunFón sa však zaviazal, že umožní volať a písať za cenu, o ktorej rozhodne vaša aktivita na spomenutej sociálnej sieti.
Mechanizmus znižovania ceny je pritom jednoduchý. Prebieha od dnes, teda od 7.10. do 10.10. 2015. V tomto období FunFón zverejňuje na svojej facebookovej stránke príspevok, ktorý interaktívne reaguje na aktivitu fanúšikov. Za každé „Páči sa mi/Like“ sa z aktuálnej sumy 7 centov odráta 0,001 centu, za komentár sa cena zníži o 0,002 centu a za každé zdieľanie tohto príspevku ľudia znížia sumu o 0,005 centu. Ak chcete prispieť k zníženiu aktuálnej ceny, „lajkujte“, komentujte, zdieľajte.
Súčasťou tejto aktivity je aj súťaž, do ktorej budete automaticky zaradení, ak sa zapojíte do „znižovacej výzvy“. Každý deň totiž operátor vyžrebuje 70 z vás, ktorí získajú niektorú z funfónovských cien. FunFón predpokladá, že svojou aktivitou môžete znížiť súčasnú cenu až na polovicu, teda na 3,5 centu za 1 min. hovoru / 1 SMS / 1 MMS. To by znamenalo, že FunFón by cenovo podliezol aj najnovšieho operátora 4ku. Aká nakoniec bude cena služieb predplatenej karty FunFón Férofka sa dozvieme už najbližší víkend.
AKTUALIZOVANÉ: Netrvalo ani 24 hodín a na Facebooku fanúšikovia FunFónu znížili ceny hovorov a SMS správ na 1 cent! „Keďže nižšie ako 1 cent už ísť nevieme, pre veľký úspech sme znižovaciu kampaň ukončili predčasne. Sľub, samozrejme, dodržíme a želanie našich zákazníkov splníme. Novú službu predstavíme verejnosti už v najbližších dňoch,“ informuje brand manažérka FunFónu Ivana Nichtová.