Logitech je známa technologická spoločnosť, ktorá dnes predstavila najväčšiu transformáciu svojej značky v histórii. Znamená to pre ňu uvedenie nového, modernizovaného korporátneho loga. Zároveň však uvedie na trh portfólio produktov pod novou značkou Logi.
Podľa tlačového vyjadrenia Logitech na novej identite precuje už od roku 2013, a to ako zmenou firemnej kultúry, tak aj inováciou produktov. Do budúcna môžeme očakávať „odvážne farby a prosté formy dizajnu, ktoré sa budú objavovať na webových stránkach Logitech.com, sociálnych médiách, obaloch a reklamných materiáloch v obchodoch počas nasledujúceho roka.“ Toľko stručná citácia.
Súčasťou tohto prerodu spoločnosti Logitech je aj nové označenie Logi na vybraných produktoch v súčasných kategóriách. Dokonca sa máme tešiť na ďalšie zmeny a niekoľko prekvapení v nových kategóriách, ktoré vznikajú v tíme dizajnérov vedenom Alastairom Curtisom.
Viac podrobností sa dozviete na blogu výrobcu.
Pre porovnanie ešte vizuál doterajšieho loga.
Zdroj a foto: Logitech