Nissan vylepšil svoju dodávku a chce tak konkurovať Fordu, ktorý má v tomto segmente náskok. Po prvý raz sa použilo plne elektrické hnacie ústrojenstvo.
Nissan uviedol, že nový Interstar-e je pripravený spĺňať rôzne potreby motoristov pre ich prevádzku. Užiť si majú pohodlie, nové technológie i dlhý dojazd. Z dizajnu zaujme predná maska zvýrazňujúca moderný vzhľad.
Interstar-e prichádza s dvomi veľkosťami batérie. Verzia s 87 kWh kapacitou poskytuje dojazd viac ako 460 km, čo je pre takýto typ vozidla viac než postačujúce na to, aby sa vodič nemusel starať o dobíjanie počas dňa. Nissan nezabúda ani na tie firmy, ktoré majú dlhší akčný rádius. Tie využijú možnosti rýchleho DC nabíjania rýchlosťou 280 km za 30 minút.
Druhá verzia nového Nissanu Interstar ponúka s kratší dojazd. Jeho 40 kWh batéria odvezie náklad od vzdialenosti 200 km. Nabíja sa AC prúdom, ktoré nabije batériu dodávky od 10 do 100 % za necelé 4 hodiny.
Top verziu predstavuje 4-tonová Interstar-e s užitočným zaťažením 1,6 tony. Aj v prípade tohoto modelu môžete za volant sadnúť s bežným vodičským preukazom. Nissan tak ponúka prístup k väčšiemu užitočnému zaťaženiu ako bežnejšie 3,5-tonové naftové dodávky Transit. Ani to nie je všetko, kto potrebuje prevážať tažké náklady, môže si vybrať Interstar-e s maximálnym zaťažením 2 500 kg.
Nový model je štandardne vybavený núdzovým brzdením, varovaním pred únavou, systémom monitorovania tlaku v pneumatikách, či asistentom nakláňania prívesu. Užitočný je aj asistent pri ťahaní prívesu.
V porovnaní s odchádzajúcim modelom Nissanu je nový Interstar asi o 100 mm dlhší a má o 40 mm širšie otváranie bočných dverí. Zlepšila sa tiež manévrovateľnosť, v porovnaní so staršími verziami má lepší priemer otáčania (1,5 m).