Reklama

TikTok sa stal prvou aplikáciou, ktorá v roku 2023 dosiahne 10 miliárd dolárov, čím sa podľa Bloomebrg stala prvou aplikáciou, ktorá dosiahla túto hranicu. Portál zverejnil analýzu výdavkov na aplikácie za rok 2023, ktorá odhalila 11 % nárast výnosov. Dopyt po video platformách viedol k nárastu, zatiaľ čo hry klesli o 2 % ročne. Výdavky v aplikáciách v roku 2023 rástli, pretože používatelia platili viac za streamovanie, obsah vytváraný používateľmi a zoznamovacie aplikácie. Najväčším ťahúňom príjmov z mobilných zariadení však zostala reklama, 2/3 mobilného predaja tvorili mobilné reklamy a dosiahli 362 miliárd dolárov, čo bolo o 8 % viac ako v roku 2022.

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.