Reklama

Miele na Slovensku otvorilo Experience Center. Stojí za pozretie?

Roman Calík

Boli sme pri otvorení prvej interaktívnej predajne prémiových domácich spotrebičov Miele Experience Center (MEC) v Bratislave, ktorú nájdete v budove Twin City C oproti novej Stanici Nivy.

Miele má za sebou už takmer 125-ročnú existenciu, spotrebiče značky vás doslova dokážu prežiť. Na otvorenie prišiel dokonca generálny riaditeľ spoločnosti Dr. Markus Miele.

Nové Miele Experience Center v Bratislave vám umožní preskúmať a vyskúšať si široké portfólio produktov výrobcu. Že ide o prémiové spotrebiče, zistíte ihneď pri pozretí sa na cenovky jednotlivých produktov. Treba však uznať, že kvalita z nich doslova kričí, nám sa páčil aj moderný dizajn, ktorý zaujme aj o niekoľko rokov.

Obsah pokračuje pod reklamou

Nové centrum ahrádza doterajšiu predajňu spotrebičov značky Miele na Plynárenskej ulici. “Otvorenie nového Miele Experience Centra v modernom, rýchlo sa rozvíjajúcom centre Bratislavy, nám dáva príležitosť byť ešte bližšie k našim zákazníkom, súčasným aj budúcim. Nový priestor v plnom rozsahu spĺňa hlavné princípy a je vybudovaný najmodernejším spôsobom s najnovšími digitálnymi technológiami. Jeho koncept je navrhnutý tak, aby výber spotrebičov Miele bol čo najjednoduchší a najpríjemnejší – bez ohľadu na to, či ide o kuchynské spotrebiče, starostlivosť o bielizeň alebo starostlivosť o podlahu,” povedal na slávnostnom otvorení generálny riaditeľ spoločnosti, Dr. Markus Miele, ktorý je predstaviteľom štvrtej generácie vedenia tejto rodinnej firmy. Mimochodom, vedeli ste, že Miele testuje svoje domáce spotrebiče na 20-ročnú životnosť? Práve spoľahlivosť má byť ich najväčšou výhodou.

Na slávnostnom otvorení nechýbala ani dvojica ambasádorov z kulinárskeho prostredia, a to český šéfkuchár Zdeněk Pohlreich za slovenskú gastronómiu známy Martin Novák. Obaja kulinárski majstri sa postarali aj o prípravu exkluzívneho obedového menu.

A práve aj kulinárske eventy by mali byť niečím, čo má prilákať zákazníkov k značke Miele. Na takéto podujatie si viete zakúpiť voucher. “Miele Experience Center na novej bratislavskej adrese je ďalším krokom, ktorým sa ako značka usilujeme o zlepšenie zákazníckej skúsenosti. Chceme, aby verejnosť mohla bližšie spoznať značku Miele, jej hodnoty a produktové portfólio, rovnako ako kvalitu, ktorá je základným prvkom všetkého, čo robíme. Veríme, že náš najnovší prírastok poskytne jedinečnú platformu pre všetkých, ktorí hľadajú zariadenia, ktoré nielen vydržia, ale zároveň prinášajú najnovšie inovácie v oblasti domácich spotrebičov,” povedal Josef Jelínek, výkonný riaditeľ Miele pre Českú a Slovenskú republiku.

Miele sa snaží neustále inovovať svoje spotrebiče, čo pravidelne dokazuje implementáciou najnovších technológií do svojich produktov. Napríklad, vybrané modely konvektomatov ponúkajú funkciu Smart Food ID, ktorá prostredníctvom kamery rozpozná jedlo pomocou umelej inteligencie a navrhne optimálne parametre programu. Jediné, čo treba urobiť, je potvrdiť výber programu. Zaujímavá je aj samočistiaca funkcia HydroClean. Veľké množstvo produktov Miele tiež môžete ovládať na diaľku prostredníctvom mobilnej aplikácie Miele. V Miele Experience Center nájdete rôzne produkty, zariadenia na prípravu jedla a pečenie v pare, varné dosky a prístroje Smartline, odsávače pár, zabudovateľné a voľne stojace umývačky riadu, zabudovateľné a voľne stojace kávovary, vinotéky, práčky, sušičky a žehliace prístroje, samozrejme aj vysávače – vreckové, bezvreckové, robotické a tyčové či dokonca čistiace prostriedky a príslušenstvo Miele.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.