Reklama

Adobe uvádza na trh nový symbol na označenie obsahu generovaného umelou inteligenciou. Symbol je vytvorený v spolupráci s ďalšími hráčmi v odvetví ako súčasť koalície pre obsah a autentickosť (C2PA) a chce priniesť transparentnosť do tvorby médií, ako aj znížiť vplyv dezinformácií alebo deepfake online. Je však otázne, či sa začne masovo používať. Symbol vyzerá ako malé písmeno CR v zakrivenej bubline. Naznačuje prítomnosť metadát uložených v súbore PDF, fotografii alebo videu, ktoré obsahujú informácie o pôvode obsahu a nástroje AI použité pri jeho tvorbe. Informácie sa pridávajú automaticky pomocou podporných digitálnych fotoaparátov a generátora AI obrázkov Adobe Firefly alebo ich možno vložiť pomocou Photoshopu a Premiere. Čoskoro ho bude podporovať aj Bing Image Creator.

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.