Reklama

Incident s neupevneným volantom v Tesle Model Y má svoje pokračovanie

Zdroj | Severin Demchuk
Igor Neštrák
Zdroj | Severin Demchuk
Zdroj | Severin Demchuk

Tesla si od čerstvého majiteľa Modelu Y po tom, čo mu opravili nesprávne upevnený volant vyžiadala platbu za opravu v hodnote 104 $. Tesla neustále tvrdí, že nedošlo k žiadnej chybe a za nedostatok nenesie zodpovednosť.

Pred nedávnom sme informovali o majiteľovi Tesly Model Y, ktorým je Prerak Patel, ktorému počas jazdy v rukách zostal volant jeho nového crossoveru. Po prvotnom spoplatnení opravy sa Tesla aktuálne rozhodla majiteľovi vymeniť vozidlo.

Majiteľ Tesly Model Y využíval svoj nový elektromobil len asi týždeň, kým sa mu volant sám neodpojil počas jazdy po diaľnici. Našťastie sa mu podarilo bezpečne zastaviť a nikomu sa nič nestalo. Po bezpečnom odstavení vozidla bolo potrebné Teslu odtiahnuť do servisu.

Obsah pokračuje pod reklamou
Zdroj | Tesla

Zodpovednosť za uvoľnený volant sa Tesla snažila preniesť na majiteľa a za opravu tohto problému mu pôvodne účtovala viac ako 100 $. Prerak Patel zaslal tweet samotnému Elonovi Muskovi, ktorého informoval o celom probléme a aj o samotnej platbe za opravu. Servisné stredisko nakoniec zrušilo poplatky za opravu.

Počas skúmania riadenia Tesly Model Y servisným strediskom samotný majiteľ na Twitteri spustil hlasovanie, či by mal prijať opravu riadenia svojho vozidla, alebo výmenu za nové vozidlo. Samozrejme, používatelia Twitteru hlasovali za výmenu za nový Model Y.

Tesla nakoniec nahradila Model Y úplne novým. Tesla poslala Patelovi list, v ktorom vysvetluje, že sa chystá odkúpiť jeho Model Y s uvoľneným volantom. Tesla však tvrdí, že nedošlo k žiadnej chybe alebo nesúladu a že v skutočnosti nenesie zodpovednosť, ale koná v dobrej vôli.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.