Reklama

Návštevnosť videa sa v roku 2022 zvýšila o 24 %, pričom objem Netflixu prekonal YouTube. Ukazuje to správa spoločnosti Sandvine o globálnych internetových fenoménoch. Pri skúmaní údajov o skutočnom používaní od viac ako 177 poskytovateľov služieb po celom svete Sandvine poukazoje na to, že „veľká šestka“ (Facebook, Amazon, Google, Apple, Netflix a Microsoft) stále generuje takmer polovicu všetkej internetovej prevádzky, pričom Google a Netflix zodpovedný za najväčšie objemy. „Po historickom náraste internetovej návštevnosti v rokoch 2020 a 2021 sa zdá, že nový normál v používaní aplikácií a objemoch zostane,“ povedal Samir Marwaha, Chief Solutions Officer Sandvine.

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.