Tatra banka vydala dnes aktualizáciu svojej mobilnej aplikácie Tatra banka, ktorá prináša niekoľko podstatných noviniek. Klienti banky totiž môžu od dnes využiť svoj smartfón okrem platby v obchode, jednoduchého čerpania úveru, či odosielania platobných príkazov aj na výber z bankomatu bez použitia platobnej karty. Smartfón sa tak stáva jediným zariadením, ktoré klienti potrebujú na väčšinu každodenných bankových operácií.
Ak sa rozhodnete vybrať hotovosť z bankomatu pomocou svojho smartfónu, postačí ak si po spustení aplikácie vo vašom smartfóne vyberiete službu výber z bankomatu. Následne si zvolíte požadovanú sumu a zadáte šesťmiestny kód z aplikácie priamo do bankomatu. A je to! Skutočne to je takto jednoduché. Kód je jednorázový a platný 20 minút. Limit pre využitie služby je 200 € na transakciu, resp. deň. Navyše si môže klient banky zvoliť aj účet, z ktorého chce vyberať, prípadne tlač potvrdenky. V aplikácii pritom samozrejme nechýba ani história transakcií.
Služba teda prináša veľa výhod, ako je napríklad to, že mobil nezabudnete v bankomate, tak ako kartu, prípadne sa touto službou eliminuje možnosť zneužitia karty skopírovaním jej údajov v bankomate. Ruku na srdce, koľko krát si zabudnete svoj telefón a koľko krát si zabudnete platobnú kartu? Možnosť mobilného výberu je navyše bez poplatku. Služba je dostupná pre aplikáciu Tatra banka na operačných systémom iOS, Android a BlackBerry 10 a môžete ju využiť v bankomatoch Tatra banky.
Pre majiteľov Android smartfónov s technológiou NFC prináša Tatra banka ešte jednu novinku. Funkcia NFC prehľad totiž v priebehu sekundy zobrazí zostatok na vašom účte. Postačí priložiť smartfón k platobnej karte a klient v priebehu okamihu vidí aktuálny zostatok na účte, ako aj posledných 10 transakcií. Nemusíte sa pritom ani prihlasovať do aplikácie, postačí aby ste mali zapnutý telefón a funkciu NFC.
Foto: Tatra banka