Reklama

Opúšťa Huawei európsky trh? Naznačuje to pár indícií

Hrana smartfónu značky Huawei
Zdroj | unsplash/Omid Armin
Michal Sobek
Hrana smartfónu značky Huawei
Zdroj | unsplash/Omid Armin
Zdroj | unsplash/Omid Armin

Spoločnosť Huawei to v poslednom čase nemá ľahké. Všetko to začalo tým, že sa v roku 2019 dostala na čiernu listinu USA, čo spôsobilo to, že nemôže naďalej obchodovať s americkými firmami a používať Google služby. Stiahne svoje produkty z európskeho trhu?

Na našom trhu majú tieto smartfóny kvôli absencii služieb nízke predaje, čo na druhej strane Huawei nekompenzuje nižšou cenou. Aj keď sa zariadenia bez Google služieb dajú plnohodnotne používať, stále je to pre potenciálnych zákazníkov veľký výkričník.

Dokonca sa špekulovalo o tom, že spoločnosť Huawei úplne opustí európsky trh a bude sa zameriavať iba na ten domáci čínsky. Zastúpenie spoločnosti ale tieto fámy vyvrátilo. Čo ale tomu naznačovalo?

Obsah pokračuje pod reklamou

Huawei má totiž európsky trh rozdelený na západný a východný. Západný trh má sídlo v nemeckom Düsseldorfe, zatiaľ čo východná centrála sa nachádza v poľskej Varšave, kde spoločne zamestnáva zhruba 12 000 ľudí.

V budúcnosti Huawei plánuje práve varšavskú centrálu úplne zrušiť a všetky svoje aktivity presunie do Nemecka. Od tohto kroku si spoločnosť sľubuje lepšiu synergiu v rámci obchodných operácií.

Pozrite si

Hodinky Huawei Watch Buds v sebe ukrývajú audio prekvapenie

To znamená, že na našom trhu sa stále budeme stretávať so smartfónmi, smart hodinkami, notebookmi a počítačmi. Po novom ale už nebude Huawei operovať v USA, Kanade, Veľkej Británii, Austrálii a na Novom Zélande.

Portál smartmania.cz oslovila s danou vecou priamo spoločnosť Huawei, ktorá sa k tomuto vyjadrila tak, že sa spoločnosť rozhodla integrovať svoje pobočky v Európe založením kancelárie pre európsky región so sídlom v nemeckom Düsseldorfe. Nová organizačná štruktúra je navrhnutá tak, aby bola efektívnejšia a dokázala rýchlejšie reagovať na potreby zákazníkov a zároveň im umožní ďalej posilňovať operácie lokálnych pobočiek a vytvárať vyššiu pridanú hodnotu pre svojich zákazníkov.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.