Reklama

Vďaka partnerom a novým nápadom Pricemania rekordne rastie

Zdroj | Lenovo
Richard Pliešovský
Zdroj | Lenovo
Zdroj | Lenovo

Známy porovnávač cien a kvality e-shopov Pricemania funguje na našom trhu od roku 2007 a okrem toho, že sa mu darí čoraz viac, prináša niekoľko dôležitých noviniek. Pozorný čitateľ nášho webu si určite všimol, že aj v niektorých našich tipoch sa objavujú cenové porovnania práve cez tento portál.

Pricemania zahájila tento rok skvelými výsledkami. Prvý štvrťrok patril medzi jej najlepší kvartál od spustenia služby z pohľadu výnosov. Medziročný nárast sa pohyboval vo výške 130 %. Momentálne v jej ponukách nájdete milióny výrobkov od viac ako 10 000 e-shopov. Nájdete tam také mená ako Martinus, Hej.sk, Mall.sk., Alza.sk či Gymbeam.sk. Samozrejme, takýto úspech neprišiel automaticky, bolo treba oň zabojovať férovými službami a správnymi rozhodnutiami.  Okrem toho, spoločnosť nedávno prešla technologickými, personálnymi i strategickými zmenami.

Michal Král, zakladateľ a CEO portálu Pricemania vysvetľuje, že zmeny boli nevyhnutné, aby nezaostávali za konkurenciou. „Aj preto prišlo v roku 2019 zásadné rozhodnutie prepísať celú aplikáciu od nuly a postupne nahradiť starý systém novou generáciou Pricemanie,“ vysvetľuje. Firma taktiež zmenila dodávateľa a aktuálne už dva roky úspešne spolupracuje s košickou firmou Bart. „Postupne sme prepísali API a ďalšie kľúčové moduly a služby. Po prestavbe jadra sme schopní omnoho rýchlejšie vyvíjať nové funkcie – celý systém je udržateľnejší a máme ho lepšie pod kontrolou.”

Zdroj | Pricemania

Výsledkom zmien bola napríklad služba Pricemania Content Network. Spustila sa koncom minulého roka a vďaka moderným pomáha pri vašom rozhodovaní o kúpe nového výrobku. Keď teraz niekde čítate článok, alebo recenziu o zaujímavej novinke, môžete priamo v článku vidieť cenové porovnanie a hneď sa prekliknúť do jednotlivých e-shopov. Šetrí vám to čas a je to mimoriadne praktické. Takéto cenové porovnania môžete nájsť napríklad v našom seriáli Hlboko do vrecka.

Pricemania túto službu rozbehla vďaka kvalitných partnerských portálov, ktoré priamo v článkoch zobrazujú Pricemania widgety s porovnaním cien daného produktu. Dáta do widgetov sa čítajú z platformy Pricemanie.

„Aktuálne je on-line už viac ako 3 000 widgetov na stránkach 20 popredných publisherov.“ V sieti sú zapojené expertné weby ako náš Techbox.sk, či viaceré weby z mediálnych skupín Zoznam, alebo Ringier Axel Springer – zoznam publisherov sa priebežne rozširuje.

Pozrite si

Hlboko do vrecka? Máme 6 smart náramkov do 79 €

Partnerská sieť znamená zásadné rozšírenie doterajšieho biznis modelu Pricemanie. „Vďaka nej dostaneme našu službu k násobne viac užívateľom. Veľké poďakovanie patrí publisherom, ktorí dlhodobo produkujú špičkový obsah a teraz ho navyše rozšírili o užitočnú službu porovnania cien priamo v článkoch,“ hovorí Michal Král.

Zdroj | Garmin

Ďalšou novinkou Pricemanie je expanzia do Českej republiky, kde aktuálne prebieha akvizícia e-shopov. Tento mesiac sa spustili prvé kampane. „Keďže veľa našich klientov na Slovensku sú české subjekty a navyše pri českom trhu do veľkej miery odpadá jazyková bariéra, je pre nás ČR logická prvá voľba pri expanzii. Už teraz sa nám podarilo dostať do porovnania popredných hráčov ako Alza.cz, Mall.cz, Datart.cz, Okay.cz, Notino.cz a desiatky ďalších a ponuka sa veľmi rýchlo rozširuje. Hoci je český trh mimoriadne vyspelý a konkurencieschopný, veríme si, že aj vďaka sieti, ktorú  budeme rozbiehať paralelne s hlavnou službou, sme schopní veľmi rýchlo narásť, aby sme sa stali relevantnými partnermi pre české e-shopy,” vysvetľuje ďalej Král.

Zdroj | Pricemania

Pricemania pokračuje s novými výzvami. E-commerce zaznamenáva stály nárast, Michal Král odporúča investovať do inovácií. „To sme spravili aj my a pripravujeme viacero noviniek, ktoré posunú služby naďalší level. Okrem možnosti parametrického porovnania produktov nás čaká najmä vývoj nového webu Pricemania s dôrazom na vyhľadávanie, rýchlosť načítania a použiteľnosť služby na mobilných zariadeniach.“

Najdôležitejší je používateľský zážitok, od neho sa odvíja zvýšenie podielu opakovaných návštev. Spustenie nového webu plánuje Pricemania v druhej polovici tohto roku. Máme sa teda na čo tešiť.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.