Reklama

Vedeli ste, že úroveň finančnej gramotnosti na Slovensku je dlhodobo zlá a stagnuje? To môže pozitívne zmeniť nový projekt pre generáciu Z. VR Generation Z je nová interaktívna hra vo VR, založená na správnom finančnom rozhodovaní. Využíva prvky virtuálnej reality, čím prepája aktuálne trendy s témou financií a robí ju atraktívnejšiou pre mladých. Vybrané školy dokonca dostanú limitovanú verziu VR carbordov (VR okuliarov), aby si práve v prostredí virtuálnej reality vyskúšali hru o svete dospelých. Aplikáciu vytvoril tím mladých slovenských talentov – Tomáš Brngál a youtuber Daniel „Gogo“ Štrauch s podporou Nadácie Tatra banky. (PR)

Zdroj | Nadácia Tatra banka

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.