Slovom roka 2020 bude nepochybne koronavírus. Obrátil životy ľudí naruby, prinútil ich spomaliť a myslieť na svoje zdravie. Vedeli ste, že na Slovensku existuje služba My Doctor, ktorá vám umožní využívať lekára na telefóne a iné zaujímavé benefity? A čo keď vám prezradíme, že služba je dokonca bezplatná. Pozrite sa, ako funguje a ako ju získate.
Dnes vás môže stresovať riziko ochorenia, domáca karanténa, obmedzená sloboda pohybu či strata príjmu. Toto všetko sú okolnosti, ktoré rozhodne nepridávajú na komforte života. Na Slovensku však existuje služba My Doctor, ktorá umožňuje prístup k lekárom na telefóne, psychológom a terapeutom, ale aj k umelej inteligencii. AIDA je dokonca pripravená na základe jednoduchého chatovania s klientom posúdiť, aká je pravdepodobnosť nákazy novým koronavírusom.
Služba My Doctor dokáže nájsť príznaky koronavírusu vďaka umelej inteligencii AIDA.
Ako to funguje?
MyDoctor zahŕňa onlilne konzultáciu v súvislosti s koronavírusom, hotline so zdravotným personálom, kde sa môžete poradiť ako sa chrániť a testovať na koronavírus. Lepšie zvládnutie úzkosti a stresu z pandémie vám pomôžu zvládnuť profesionálni odborníci bezpečne cez telefón, alebo videohovor.
Aby ste mohli využívať službu Lekár na telefóne, potrebujete mať stiahnutú appku MobilePay (Android, iOS), kde nájdete aj telefónne číslo na lekára. Pri komunikácii použijete číselný identifikátor, ktorý vám vygeneruje aplikácia. Svoj zdravotný stav potom môžete konzultovať každý deň od 7:00 do 19:00 hod.
Psychológ/psychoterapeut na telefóne vám poradí s problémami súvisiacimi s karanténou, viete si dohodnúť presný čas, kedy môžete dostať cez telefón odbornú pomoc na zvládnutie kritickej životnej situácie (úzkosť z karantény, ponorková choroba a podobne).
Zaujímavým bonusom je aj webstránka služby My Doctor, kde môžete zistiť pravdepodobnosť ochorenia na COVID-19 cez diagnostiku zdravotných problémov vďaka službe AIDA. Na diagnostiku vás dokáže nasmerovať aj virtuálny poradca chatbot Adam. Samotná komunikácia s Aidou je následne jednoduchá a po pár otázkach vám ukáže, čo hovoria vaše symptómy.
Samozrejme, nás ako technologický portál, najviac zaujíma umelá inteligencia AIDA. Vďaka chatbotu vás dokáže rýchlo vyšetriť aj on-line, kde odpoviete na základné otázky. Nanovo vyškolená platforma AIDA vás na základe odpovedí poinformuje o aktuálnom zdravotnom stave a upozorní na možný problém. Ten potom musíte riešiť so skutočným odborníkom.
Zaujala vás táto unikátna služba? Vedzte, že službu MyDoctor, Lekár na telefóne ako aj Psychológ/psychoterapeut na telefóne môžete využiť, ak ste klientom Tatra banky. Stačí mať ľubovoľnú platobnú kartu vrátane firemných. A ako vás systém identifikuje? Jednoducho na základe 6 čísel vašej platobnej debetnej alebo kreditnej karty.
Ako vidíte, i v tomto hektickom období ostáva Tatra banka skutočným lídrom v nasadzovaní inovácií, dokonca aj v takom konzervatívnom prostredí, za aké sa bankovníctvo považuje. Veríme, že sa vám koronavírus zďaleka vyhne a nebudete potrebovať poradiť, ale keby náhodou, viete kde sa môžete obrátiť.
Na príprave článku sme spolupracovali s partnerom Tatra banka.
Služba My Doctor je poskytovaná v spolupráci so spoločnosťou Diagnose.me, a. s., ktorá zároveň bude spracúvať vaše osobné údaje ako samostatný prevádzkovateľ.