Hyundai si do Ženevy chystal tiež svoj najnovší koncept, Prophecy (Proroctvo). Azda najštýlovejší Hyundai všetkých čias chce ohúriť nie len dizajnom, ale aj technologickými detailami. Napríklad joystickmi namiesto volantu. Nemožno ale prehliadnuť, kde juhokórejskí dizajnéri brali inšpiráciu.
Hyundai Prophecy má extrémne uhladený dizajn s prísnymi aerodynamickými prvkami. Na prvý pohľad, hlavne z „predoboku“, pôsobí ako Tesla Model 3. Keď zapne svetlá rozdiely sú viditeľnejšie. Rovnako je to aj so zadnou časťou. Ak toto nie je Porsche 911… Tvar má byť ale výsledkom testov v aerodynamickom tuneli.
Zaujímavosťou je napríklad aj krídlo na zadnej strane. Je síce ako z Porsche, ale je plne priehľadné s integrovanými LED diódami ako tretím brzdovým svetlom, takže nebude brániť vo výhľade vodičovi dozadu. Aj tak bude vzadu asi tretia kamera. Dve sú totiž po stranách namiesto klasických spätných zrkadiel.
Nech už ale dizajnéri brali inšpiráciu kdekoľvek, výsledkom je celkom vydarený elektromobil, ktorý má načrtnúť budúcnosť automobilky. Skalní fanúšikovia značky sa zatiaľ báť nemusia, nič takéto Hyundai nechystá do výroby a ani nič podobné tvoriť nebude. Tak, ako väčšina automobiliek, aj Hyundai chce ukázať, kde vidí budúcnosť automobilizmu a svojho dizajnu. Stačí však, že sa vymení šéfdizajnér a pôvodné návrhy už nebudú aktuálne.
Zaujímavé sú svetlá nie len vpredu, ale aj vzadu. Sú akoby z obrovských pixlov, štvorčekov, ktoré vystupujú do priestoru. Efekt je najviditeľnejší hlavne vzadu, kde je „zpixlovaná“ veľká časť, z ktorej vystupujú práve obrysové svetlá.
Aj tak najväčším prekvapením elektromobilu je interiér a chýbajúci volant. Mnohí by si povedali, že je to kvôli plnej autonómii, ktorú Hyundai do Prophecy pripravuje, no namiesto volantu sú tu joysticky. Dva. Tie slúžia na ovládanie vozidla. Už len pre tento prvok je prakticky nemožné, aby sa Prophecy objavilo na cestách v najbližšom čase.
Samozrejmosťou konceptu je čo najväčšie využitie recyklovaných, alebo aspoň eko-friendly materiálov. Potešiť má aj čistička vzduchu, ktorý prichádza do kabíny. Prakticky čistejší vzduch má byť z vozidla i vypúšťaný do ovzdušia. Vo vnútri budú obrovské displeje pred posádkou. Dvere sa pre pohodlnejšie nastupovanie budú otvárať proti sebe. Viac informácií Hyundai nezverejnil.