Reklamný smog na nás útočí zo všetkých strán najmä vo forme billboardov. Uber najnovšie experimentuje s reklamnými bannermi na strechách vozidiel.
Uber chce v spolupráci s reklamnou firmou Adomni priniesť na strechy vozidiel prvé reklamy v amerických mestách Atlanta, Dallas a Phoenix. Vodiči Uberu tak budú mať možnosť počas pilotného programu nainštalovať si strešný displej, ktorý bude zobrazovať reklamu.
Uber zaplatí vodičom 300 dolárov za tento displej a dodatočných 100 dolárov budú dostávať za každý týždeň, kedy budú s takto upraveným autom jazdiť aspoň 20 hodín.
Displej by mal zobrazovať 8- sekundové statické alebo pohyblivé video reklamy, ktoré sa budú meniť podľa času alebo podľa lokality. V troch spomínaných amerických mestách sa reklamné vozidlá budú dať spozorovať od 1. apríla.
Uber je ako spoločnosť stále stratová, no do konca tohto roku očakáva zisk, ktorý by mohol prúdiť práve z reklám. Prekvapivo ide o prvý pokus spoločnosti Uber v reklamnom biznise.