Reklama

Prince of Persia : Escape – návrat klasiky v mobilnej verzii

Stanislav Vinc

Legendárna herná séria dostala ďalšie spracovanie, ktoré si tentokrát vzalo pod krídla známe herné štúdio Ketchapp Games. Podarilo sa mu oživiť stagnujúcu značku v modernom spracovaní?

Nový diel Prince of Persia s podtitulom Escape vychádza z pôvodnej hry z roku 1989, ktorá bola založená na behaní po chodbách žalárov, kde na vás čakali padajúce plošiny, nášľapné pasce, nepriatelia a obrovské skoky cez čierno-čiernú ničotu. Najnovší diel v tomto recepte vynechal nepriateľov a voľný pohyb nahradil neustálym behom, k čomu pridal reklamy, veľa reklám.

Hlavný protagonista hry neustále beží do strany a vašou jedinou úlohou je správne načasovanie skokov. Ak spadnete do temnoty, alebo narazíte na pichliače, level musíte opakovať od začiatku, alebo môžete pokračovať od posledného check-pointu. Najprv si však v oboch prípadoch musíte pozrieť reklamu a ďalšia reklama vás čaká za každým dokončeným levelom.

Osobne nemám nič proti tomu, keď vývojári poskytnú svoju hru bezplatne za tú cenu, že do nej umiestnia reklamy. Price of Persia: Escape však obsahuje až priveľa reklám, ktoré napokon odrádzajú od hrania hry.

Pozrite si

Pako Car Chase Simulator – pedál na podlahe a policajti v spätnom zrkadle

Reklamy môžete odstrániť zaplatením sumy 3,49 €, no jediným dôvodom na platbu za odstránenie reklám by nemalo byť to, že vám lezú na nervy.

Prince of Persia : Escape je skutočne chytľavá hra, no chýba jej akákoľvek hĺbka a príbeh. Ketchapp Games mali v rukách silnú značku s bohatým príbehovým pozadím, no z ich snahy vzišla len jednoduchá kratochvíľa s účelom zarobiť čo najviac peňazí na overenej formule mobilných hier.

Stiahnuť aplikáciu

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.