Reklama

Range Rover Velar - luxusné SUV, ktoré navrhol Slovák

Roman Calík
92 %

Range Rover Velar je SUV, ktoré ohuruje okolie. Aj z pohľadu vodiča ide o mimoriadne vydarené auto, ktoré si vás bude hýčkať najmodernejšími technológiami vrátane dotykového ovládania všetkého, na čo si spomeniete.

Keď som prvýkrát videl fotografie nového Range Rover Velar, zamiloval som sa. Prvé dojmy naživo ma ubezpečili, že toto je auto, pri ktorom si poviete: „Keď budem veľký, také si raz kúpim!“.

Bezpochyby ide o jedno z najkrajších SUV na trhu. Púta pohľady všade, kde sa s ním objavíte. Neviem si dokonca predstaviť lepšiu kombináciu, ako testovanú striebornú metalízu s čiernymi doplnkami.

O to viac ma teší, že dizajn tohto unikátu na cestách navrhol Slovák, Peter Chovanec. Z akéhokoľvek uhla pohľadu ide o nádherné auto s totálne čistými líniami, dominujúcou maskou chladiča, úzkymi Matrix LED svetlami (mimochodom svietia vynikajúco) a vysúvacími kľučkami dverí.

Pozrite si

Nový Range Rover Velar je plný špičkových technológií

Vysunú sa po stlačení tlačidla a pri rýchlosti vyššej ako 8 km/h sa automaticky zasunú. Myslelo sa aj na bezpečnosť, pri zasúvaní kľučiek Velar neprivrzne ani detské prsty. Auto robia autom aj disky, v tomto prípade až 21-palcové, nádhera.

Vo vnútri sú to tiež estetické orgie. Nádherný horizontálne členený interiér s hnedým koženým čalúnením si vás získa ihneď. Všimnite si dvojicu veľkých 10-palcových displejov uprostred, ktoré výrobca nazýva Touch Pro Duo.

Pozrite si

Nový Range Rover Velar je naživo ešte lepší!

Horný displej je dokonca naklápateľný, čo je skvelý nápad! Menu je síce prehľadné, grafika jemná, ale na súčasnú dobu sú odozvy na dotyk pridlhé. Taktiež nechcite vidieť horný a dolný displej po pár dňoch používania. Slnečné lúče odhalia stovky odtlačkov prstov, čo vyzerá veľmi zle a handrička je povinnou výbavou.

Efektne je riešený spodný z displejov, kde ovládate klimatizáciu či jazdné režimy. Grafika automobilu v rôznych jazdných scénach je dychberúca, prepojenie displeja s otočnými ovládačmi je zvládnuté na výbornú.

Ak sa prepnete napríklad do režimu klimatizácie, kruhovým ovládačom ihneď meníte teplotu, pritlačením naň si môžete zapnúť vyhrievanie či ventilovanie sedadiel. Rovnako kruhovým ovládačom meníte jazdné režimy. Nezvykol som si však na dotykové ovládanie na volante, odkiaľ máte prístup k ďalšiemu veľkému displeju prístrojového panela. Rovnako klimatizácia bola až príliš hlučná a prémiové audio veľkým sklamaním.

Range Rover Velar je SUV, ktoré si vyberiete srdcom. Nič emotívnejšie na trhu dnes nie je! Len si pripravte 92 959 eur.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.