Telekom dnes oficiálne otvoril svoju najmodernejšiu predajňu nielen na Slovensku, ale v celej Európe. Nazval ju Superstore a okrem bežných produktov, ktoré by ste našli v akejkoľvek inej predajni operátora ponúka časť s kaviarňou a občerstvením od Moods.
Slovak Telekom má celkovo 103 predajní po celom Slovensku, pričom 18 z nich je vlastných, ostatné sú partnerské. 35 predajní je nákupných centrách, 68 predajní je samostatných a jedena predajňa je bonusová – je to kamión s pojazdnou predajňou, ktorú vie operátor pristaviť prakticky kdekoľvek.
Keďže kamenné predajne sú pre Telekom stále najväčším zdrojom príjmov (65%), rozhodol sa jeden obchod výrazne vylepšiť. Úplne nová predajňa Superstore od Telekomu je v OC Central v Bratisalve. Superstore je kombinácie predajne a kaviarne, v ktorej sa čakajúci budú cítiť podstatne pohodlnejšie, ako v bežných predajniach. Samozrejmosťou sú síce lístky s poradovými číslami, no na 230 m² plochy predajne je toho podstatne viac čo robiť.
Poteší aj bezplatná Wi-Fi, nabíjacie stanice či možnosť sa objednať do predajne cez web či appku na určitý čas. Samozrejmosťou je aj spätná väzba cez Staffino.
Pre čakajúceho zákazníka, ale pokojne aj akéhokoľvek okoloidúceho, je pripravená časť s kaviarňou, v ktorej Telekom spolupracuje so slovenskou sieťou Moods – bakery & coffee.
Hneď pri vstupe si môžete pozrieť väčšinu dostupných zariadení pre Magenta SmartHome, ktoré je možné si i vyskúšať.
Okrem toho je k dispozícii trojica okrúhlych stolov hneď pri vchode, na ktorých nájdete mobilné novinky od trojice partnerov. Namiesto klasických popisov zariadení z dôb minulých ich všetky nájdete na displejoch zariadení, kde je rovnako uvedená aj cena, ktorá sa líši v závislosti od programu. Telekom tak čiastočne šetrí prírodu tým, že prestáva používať papier.
Fanúšika technológií určite zaujme aj obrí 4K Ultra HD televízor s 98″ uhlopriečkou rovno pred pohodlným gaučom. Napojená je na Magio TV, takže si môžete poprepínať aj kanály či sledovať čo práve beží. Som zvedavý ako sa naplní predajňa počas Olympiády alebo MS v hokeji. Veď je tu všetko (gauč, obrovský displej, občerstvenie…), chýba už len zlatý mok do ruky.
Za predajnými pultami je ešte jeden unikát – presklený sklad. Vďaka tomu zákazníci presne vidia, čo je na predajni v ponuke. Hlavne počas prvých dní predaja nových iPhonov to bude cenná informácia.
V zadnej časti je to pomerne nahustené. Hneď pri detskom kútiku s Ťukim je tzv. diskrétna biznis zóna, ale aj stena s produktami a dizajnovou kolekciou Telekomu – #nicniejenemozne.
Aby toho nebolo málo, Telekom nasadil do predajne aj množstvo zelene. Tú tvoria dve veľké zelené steny, ale aj množstvo menšej zelene v kvetináčoch. Prekvapením je tiež minimalizovanie magentovej farby, ktorú nahradila viac červená farba. Žeby predzvesť zmeny farebnej identity? Skôr však iba náhoda.