Moderné nákupné centrá majú iste svoje čaro a mnohí vnímajú ten kaleidoskop predajní a kaviarničiek pozitívne, ale pre niektoré typy produktov neponúkajú ideálne podmienky na prezentáciu.
Kvalitná Hi-Fi technika, ktorú si zákazník chce vypočuť a ohmatať naživo, sa neprejaví dostatočne uvoľnene a prirodzene v akustických pomeroch obchodných centier. Obrovské plochy zo skla a betónu a všadeprítomné pravé uhly sa dajú ťažko eliminovať akustickými tlmiacimi panelmi.
O intímnosti prostredia ani nehovorme. Aj toto bolo motívom, aby firma BIS audio presunula svoju predajňu v Banskej Bystrici. Po desaťročnom pôsobení v obchodnom centre Európa otvorila firma exkluzívne predajné a predvádzacie priestory na atraktívnej bystrickej adrese Dolná 55. Boli sme sa na ne pozrieť.
Keď šéfuje zákazník
Korene spoločnosti BIS audio siahajú do roku 1999, kedy začala s predajom a distribúciou kvalitných značiek Hi-Fi a high-endu. Za viac ako 17 rokov sa z nej stal jeden z lídrov na audiofilskom trhu s predajnými a predvádzacími centrami v Bratislave, Banskej Bystrici a v Košiciach.
Produkty značiek ako Bowers & Wilkins, Sonus faber, Klipsch, McIntosh, Classé, Devialet, Denon, Marantz, Canton, Rotel, SIM 2, alebo Loewe patria k špičke na trhu. A vďaka BIS audiu sa kvalitné reprosústavy, zosilňovače, prehrávače či projektory a TV panely dostávajú aj k hudobným nadšencom. BIS audio je zároveň aj distribútorom týchto značiek na slovenskom trhu.
Okrem veľkoobchodu, ktorý zaisťuje centrála firmy vo Zvolene, sa venuje v troch showroomoch (Bratislava, Košice, Banská Bystrica) aj koncovým zákazníkom a Hi-Fi nadšencom. V stredoslovenskej metropole pôsobí BIS audio už od svojho vzniku a v týchto dňoch posúva úroveň predajnej a prezentačnej kvality podstatne vyššie.
Viac ako showroom
Nové priestory sú vzdialené len pár sto metrov od tých predchádzajúcich v OC Európa. Exkluzivitu nového showroomu tak symbolizuje už samotná poloha predajne na vstupe do pešej zóny na Dolnej ulici. Na prízemí čerstvo skolaudovaného objektu nájdete predajné priestory spĺňajúce vysoké štandardy.
Nič proti veľkým integrovaným nákupným centrám, ale v audio branži často používané klišé „fyziku neoklameš“ skutočne funguje. Platí to aj o akustike miestností, ktorá je v obrovských presklených boxoch z pochopiteľných dôvodov problematická.
V novej banskobystrickej predajni BIS audio s rozlohou 150 m² tak nájdete viac ako showroom. Veľká posluchová miestnosť poteší hudobného fanúšika, ktorý si rád kvalitné reproduktory a Hi-Fi zostavy nielen ohmatá, ale aj vypočuje.
V posluchovke s veľkosťou okolo 30 m² si môžete vyskúšať nuansy zvuku aj obrazu, keďže okrem stereo zostáv sa tu dá testovať aj domáce kino a TV panely. Niektoré detaily výbavy firma ešte dolaďuje, takže sem pribudne aj plátno a špičkový projektor od SIM2.
Inteligentný priestor
Komplexný prístup od návrhu po realizáciu riešení vrátane projektovej prípravy, budovania sietí a akustických úprav odlišuje BIS audio od firiem s pultovým predajom. Priamo v novej predajni si môžete pozrieť a vyskúšať naživo aj riešenia systémov pre inteligentné domy. Je totiž koncipovaná ako inteligentný showroom.
Oproti bratislavskej predajni, ktorá je s plochou viac ako 550 m² zrejme najväčším predvádzacím a obchodným centrom Hi-Fi techniky na Slovensku, pôsobia nové priestory v Banskej Bystrici komornejším dojmom. Sú však adekvátne regionálnemu trhu.
Výhodou je určite aj to, že skúsený tím odborníkov zocelených rokmi praxe sa o vás dokáže dokonale postarať. Ako hovorieva jeden známy podnikateľ – „Prichádzate ako zákazníci, odchádzate ako priatelia“. V BIS audiu toto krédo platí stopercentne. Nový showroom sa nám skutočne páči.