V piatok sme sa zúčastnili tlačovej konferencie, kde spoločnosť Huawei oznámila strategické partnerstvo na predaj smartfónov, tabletov a inteligentných hodiniek so spoločnosťou NAY a.s.
Huawei po celom svete vytvára rôzne partnerstvá, ako napríklad s Google, Swarovski, Harman Kardon či Leica (napríklad pri tvorbe fotoaparátu v súčasnej vlajkovej lodi P9). Má záujem aj o lokálne partnerstvá, pričom na Slovensku sa rozhodli pre strategickú spoluprácu s NAY a.s., prevádzkovateľom 36 predajní NAY či internetového obchodu NAY.
Spolupráca medzi Huawei a NAY zabezpečí najmä dostupnosť celého portfólia produktov a príslušenstva Huawei v predajniach NAY. Nebudú chýbať ani samostatné Huawei zóny s možnosťou vyskúšať si produkty. Zoznámiť sa tak môžete touto cestou so smartfónmi a príslušenstvom Huawei v 23 predajniach NAY po celom Slovensku.
Nemal by chýbať ani nadštandardný servis a rôzne exkluzívne či zvýhodnené ponuky, dostupné iba v sieti predajní NAY. Zástupcovia spoločnosti NAY pri tejto príležitosti prezradili, že majú ambíciu stať sa lídrom v predaji smartfónov na tzv. „open markete“. Už tento rok by sa totiž v sieti NAY malo predať viac smartfónov ako u jedného z našich slovenských operátorov.
V NAY si už budete môcť kúpiť aj najnovšie smartfóny Huawei Nova, ktoré boli predstavené len pred pár týždňami na výstave IFA 2016. Model Huwei Nova s 5-palcovým Full HD displejom a zaujímavými parametrami tak bude u nás dostupný za 369 €.
Zaujímavé je, že vlajková loď P9 ponúkne inovované balenie s rýchlonabíjačkou, pričom cena je po novom nižšia, a to 499 €. Rozhodne bude aj v predajnej sieti NAY trhať rekordy smartfón Huawei P9 lite, ktorý má cenovku 259 €. Poteší aj dostupnosť Huawei MateBook za 929 € aj s prídavnou klávesnicou. Ak ste ho ešte nevideli, mal by sa už nachádzať v týchto dňoch na predajniach NAY.
A ako sa zo spolupráce tešia obe strany?
„Teší nás, že našim partnerom na Slovensku bude práve spoločnosť NAY. Je pre nás dôležité spájať sa so silnými hráčmi a aj vďaka nim posilňovať postavenie značky Huawei na slovenskom trhu. V spoločnosti Huawei chceme byť k našim zákazníkom čo najbližšie a prostredníctvom našich partnerov im prinášať neustále lepšie a kvalitnejšie služby. Veríme, že práve partnerstvom so spoločnosťou NAY sa nám to podarí,“ uviedol Yi Shi, general manager Huawei Technologies (Slovak).
„Huawei je jeden z najvýznamnejších hráčov na trhu smartfónov s veľkou perspektívou na maloobchodnom trhu. Vnímame ho preto ako strategického partnera pre našu ponuku. Sme radi, že ho v rozšírenej ponuke a vystavení môžeme ponúknuť zákazníkom NAY, ako aj ponúknuť zákazníkom Huawei 36 predajní NAY, kde nájdu svoju obľúbenú značku,“ uviedol Emil Huraj, Obchodný a marketingový riaditeľ NAY.t v predajnich NAY.