Bez kvalitného webu sú investície do reklamy neefektívne.
„Ak chce e-shop budovať povedomie o značke, potrebuje solídny rozpočet, dobrú kreatívu a širokú škálu kanálov. Ak mu ide o okamžitý predaj, potom mu stačí PPC kampaň. Základom online komunikácie je ale vždy kvalitný web,“ hovorí Júlia Micháleková z agentúry Visibility, ktorá 20. októbra 2016 vystúpi v Bratislave na konferencii 7. ShopComm.
Akcia je určená pre e-shopy a spoločnosti predávajúce online. Jedným zo spíkrov bude aj Michal Král z portálu Pricemania.sk, podľa ktorého dosahujú najlepšie internetové obchody zisk už v prvom roku podnikania. Na konferencii prezradí aj to, ako sa odlíšiť v konkurencii 8 000 slovenských e-shopov.
Marcela Macová obchodníkom poradí, ako sa vyhnúť chybám, ale najmä vysokým pokutám pri používaní osobných údajov ich zákazníkov.
Z dvanástich prednášok, ktoré zaznejú na konferencii 7. ShopComm vyberáme:
- Expanzia do zahraničia ako príležitosť pre rast tržieb a zisku
- 7 tipov ako navýšiť zisk e-shopu pred Vianocami
- Nastavenie komplexnej digitálnej stratégie. Kde začať?
- 5 vecí, ktoré zaručene zničia váš Facebook
- Inteligentný redizajn e-shopu, ktorý „za Vás“ urobia zákazníci
Generálnym partnerom konferencie 7. ShopComm je spoločnosť PRICEMANIA, hlavnými partnermi sú DPD a ETARGET, partnermi BESTERON, WEBGLOBE-YEGON, VISIBILITY, RIESENIA.COM, SHOPSUPPORT.SK a MERGADO. Hlavným mediálnym partnerom je PROFIT, organizátorom agentúra FUSION. Viac informácií nájdete na www.shopcomm.eu.