Reklama

3 farby, ktoré dobyli trh a 3, ktoré boli prepadákom pri Škode Kodiaq

Lissett Pliešovská

Výber štvorkolesového parťáka závisí od individuálnych potrieb každého z nás. Mnohokrát veľkú úlohu zohrávajú preferencie našich priateľov, dobrá osobná skúsenosť, recenzie, cena a v neposlednom rade aj náš vkus.

Pozreli sme sa na farebný vkus slovenských motoristov u mega obľúbenej značky Škoda, konkrétne na model Kodiaq.

Nikto neuverí ak povieme, že najdôležitejším prvkom pri výbere je farba. Dôležitejšie sú iné priority, ako motorizácia, priestor, vzhľad, kufor, počet miest na sedenie, výbava, interiér a až potom prichádza na rad farba.

Obsah pokračuje pod reklamou

Kodiaq sa do priazne Slovákov dostal rýchlo, je to auto do voza aj do koča, je teda vhodné na rôzne využitie – od jazdy po meste až po náročnejší terén a ak si ho zakúpite vo verzii 4×4, môžete smelo ísť na výlet do hôr. Istý vzťah k obľúbenej značke Väčšina z nás má vybudovaný ešte z čias dávno minulých, keď stretnúť na cestách vozidlá inej značky bolo skôr raritou ako bežnosťou. Máme v sebe rokmi zakorenené overené skúsenosti, ktoré vždy potvrdzovali motoristom, že sú vozidlá tejto značky spoľahlivé a za slušnú cenu.

Ak by ste sa rozhodli kúpiť teraz Škodu Kodiaq, akú farbu by ste si vybrali? Zaradili by ste sa vkusom a výberom do skupiny, ktorú zvolilo najväčšie percento kupujúcich? Tipnete si, ktorú farbu volili Slováci najčastejšie pri kúpe vozidla Kodiaq?

Pozrite si

Škoda Kodiaq 2. generácie: Takto sa to má robiť!

Od roku 2016 sa do 31. marca 2024 predalo 10 742 Kodiaqov, každým rokom predaj stúpa a za rok 2023 sa vyšplhal na 1 564 kusov. Ak sa pozrieme na podiel farieb na predaných modelov,, kráľovnou s 20,8 % sa stala biela farba, naše cesty brázdi 2 234 bielych Kodiaqov.

Druhou v poradí bola čierna farba, ktorá ide v tesnom závese, dosiahla 19,1 % s presným počtom 2 049 kusov. Ak ako tretiu najsilnejšiu farbu tipujete sivú, uhádli ste. V tejto farbe sa predalo 18,5 %, teda 1 990 kusov.

Vidieť na cestách fialový Kodiaq je pomaly ako stretnúť jednorožca, predal sa jeden jediný. Lepšie na tom nie je ani oranžová farba, zaujala len 8 motoristov a dosiahla 0,1 % predaja. Pod jedno percento sa ešte dostalá zelená, tento odtieň si zakúpilo 93 motoristov, celkový predaj dosiahol 0,9 %.

V našom výbere dominujú konzervatívnejšie odtiene, možno je to prepojené a ovplyvnené tým, že sa zamýšľame nad ďalekou budúcnosťou, kedy sa rozhodneme vozidlo predať a moderný farebný odtieň už nebude lákať kupujúcich, ale práve naopak sa môže stať dôvodom pre zhoršené podmienky predaja.

TECHBOX.sk môže za predaj produktu v článku získať províziu formou affiliate programov.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.